مراحل فیلمبرداری فیلم Uncharted به پایان رسید

یکشنبه 11 آبان , 1399

سونی پیکچرز سرانجام تایید کرد که مراحل فیلمبرداری فیلم Uncharted به پایان رسیده است. همچنین تصویری از لباس شخصیت سالی منتشر شده است.

آنچارتد را می‌توان یکی از فیلم‌های موردانتظار امسال دانست. بسیاری از افراد آنچارتد را از روی بازی‌های ویدیویی موفق آن می‌شناسند و اکنون فرصت این را دارند تا فیلم سینمایی آن را مشاهده کنند. Uncharted با بازی تام هالند در نقش نیتن دریک ساخته شده است و به زودی اکران می‌شود.

از تابستان امسال مراحل فیلمبرداری فیلم Uncharted با بازی تام هالند در نقش ینتن دریک آغاز شد و حال به تازگی به گفته سونی پیکچرز مراحل فیلمبرداری آن به اتمام رسیده است. مدتی پیش نیز شاهد اولین تصویر رسمی از فیلم آنچارتد بودیم و در آن می‌توانستیم تام هالند را در نقش نیتن دریک مشاهده کنیم.

صفحه رسمی فیلم Uncharted در توییتر تصویری از کلاکت فیلمبرداری و همچنین گردنبند معروف نیتن دریک منتشر کرد و با این تصویر از پایان فیلمبرداری خبر داد.

پایان فیلمبرداری uncharted

این موضوع با توجه به اضافه شدن تام هالند به پشت صحنه و فیلمبرداری فیلم Spider Man 3 دور از انتظار نبود، اما اکنون سونی آن را به طور رسمی اعلام کرده است. همچنین مارک والبرگ نیز تصویری از لباس سالی منتشر کرده است که شبیه به آن لباسی است که در فلش بک‌های آنچارتد ۳ شاهد آن بودیم.

پایان فیلمبرداری uncharted

روبن فیلشر کارگردان آثاری چون فیلم سرزمین زامبی‌ها و ونوم وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشته است. آرت مارکوم، مت هالووی و ریف جودکینز وظیفه نوشتن فیلمنامه را برعهده داشتند.

فیلم Uncharted قرار است ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ اکران شود و تام هالند در نقش نیتن دریک ، مارک والبرگ، سوفیا علی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.

منبع: gamerant

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *