نتفلیکس ساخت سریال The Magic Order را متوقف کرد

یکشنبه 20 مهر , 1399

شیوع و همه گیری ویروس کرونا باعث شد تا ساخت سریال The Magic Order توسط نت فلیکس متوقف شود. توقف سریال The magic order موقتی بوده و ممکن است در آینده مجددا وارد فاز تولید شود.

توقف ساخت سریال The magic order

اردیبهشت سال گذشته نت فلیکس اعلام کرده که به دنبال ساخت سریالی بر اساس کتاب کمیک The Magic Order است. این کتاب کمیک بسیار محبوب توسط مارک میلار نوشته شده است و نسخه اول آن پرفروش‌ترین کتاب کمیک در ۲۰ سال گذشته بود.

حال طبق خبری که ددلاین منتشر کرده است به نظر می‌رسد نت فلیکس به دلیل شیوع و همه گیری ویروس کرونا و محدودیت‌های موجود، تصمیم گرفته است تا ساخت سریال The Magic Order را متوقف سازد.

جیمز وان با سابقه کارگردانی قسمت اول فیلم The Conjuring و فیلم Aquaman به عنوان نویسنده و شورانر در این پروژه حضور داشت. همچنین قرار بود قسمت پایلوت و آزمایشی این سریال نیز توسط جیمز وان کارگردانی شود. اما ظاهرا به دلیل شیوع و خطرات ویروس کرونا، جیمز وان تصمیم گرفته بود که کارگردانی این سریال را برعهده نداشته باشد و قرار بود آندره اوردال جانشین وی شود.

منابع نزدیک به پروژه می‌گویند سریال The Magic Order در مرحله نوشتن فیلمنامه بود و حتی هنوز بازیگران خود را انتخاب و استخدام نکرده بودند و نتفلیکس در نظر داشت تا فیلمبرداری را در سال ۲۰۲۱ آغاز کند اما از آنجا که محل فیلمبرداری شهر پراگ بود و آمار شیوع کرونا مجددا بالا رفته است، فعلا تصمیم گرفته شد تا روند ساخت این سریال متوقف شود هر چند نتفلیکس گفته است که علاقه به ساخت آن در آینده دارد.

پیش از اعلام توقف ساخت سریال The magic order، این سریال در مراحل اولیه پیش تولید در جمهوری چک آغاز شده بود که به دلیل عدم اطمینان از شرایط و سلامت کارکنان تصمیم گرفته شد تا سریال The Magic Order لغو شود. همچنین گفته می‌شود حداقل یک نفر از اعضای تیم تولید سریال فرقه جادو به ویروس کرونا مبتلا شده است.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *