توقف فیلمبرداری Black Panther: Wakanda Forever

توقف فیلمبرداری Black Panther: Wakanda Forever

Black Panther: Wakanda Forever یکی از مورد انتظارترین فیلم های دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود و اکنون فیلم‌برداری آن به خاطر مصدومیت یکی از بازیگران متوقف شده است. پس از فوت چادویک بوزمن، مارول لتیشیا رایت (Letitia Wright) را به عنوان شخصیت اصلی دنباله Black Panther انتخاب کرد.

این بازیگر اما حین فیلم‌برداری آسیب دیده و به همین خاطر کل روند فیلم‌برداری متوقف شده است. البته این مصدومیت به تازگی رخ نداده و مربوط به اواخر تابستان است. مارول و دیزنی به امید بازگشت سریع لتیشیا رایت، فیلم‌برداری را بدون او ادامه داده بودند. با این وجود دیگر ادامه فیلم‌برداری بدون این بازیگر ممکن نیست و شاهد توقف کامل آن هستیم.رایان کوگلر به عنوان کارگردان Black Panther: Wakanda Forever اعلام کرده است که تمام سکانس‌های بدون رایت را فیلم‌برداری کرده است. بنابر گزارش سایت هالیوود ریپورتر این تاخیر در فیلم‌برداری روی تاریخ اکران تاثیری نخواهد شد و Black Panther: Wakanda Forever طبق برنامه قبلی اواخر سال ۲۰۲۲ در سینماها اکران خواهد شد.

 

توقف فیلمبرداری Black Panther: Wakanda Forever

 

اطلاعات چندانی از داستان فیلم Black Panther 2 در اختیار ما قرار ندارد، اما احتمالا تمرکز خاصی روی سرزمین واکاندا و مردمان آن خواهد داشت. شما همچنین باید منتظر بازگشت اکثر بازیگران فیلم اول مثل وینستون دوک (Winston Duke)، لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o)، آنجلا بست (Angela Bassett)، دانای گوریرا و مارتین فریمن باشیم.

تیم تازه‌واردهای «پلنگ سیاه ۲» نیز شامل میکلا کوئل، تنوخ اوارتا و دومینیک تورن می‌شود. لازم به ذکر است که تنک هوئتا (Tenoch Huerta) از سریال Narcos: Mexico نیز به عنوان نقش منفی در Black Panther: Wakanda Forever حضور خواهد داشت.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *