تولید سریال peacemaker زودتر از انتظار آغاز می‌شود

پنج‌شنبه 22 آبان , 1399

توییت تازه جیمز گان به این موضوع اشاره دارد که فیلمبرداری اسپین آف فیلم The Suicide Squad بسیار زودتر از انتظارات خواهد شد. تولید سریال peacemaker با بازی جان سینا قرار است به زودی آغاز شود.

تولید سریال peacemaker

مدتی قبل تایید که فیلم The suicide Squad دارای یک اسپین آف است که قرار است در مورد شخصیت peacemaker باشد. اطلاعات زیادی از این اسپین آف منتشر نشده است و فقط می‌دانیم جان سینا قرار است بازیگر اصلی این کاراکتر باشد. حتی نمی‌دانیم که قرار است با یک پیش درامد رو به رو باشیم یا با یک دنباله از فیلم جوخه انتحار.

اما در تازه‌ترین اخبار منتشر شده، جیمز گان کارگردان برخی از قسمت‌ها و اپیزود‌های فیلم peacemaker ، در توییتر خود اعلام کرد یک کنسول ایکس باکس سری ایکس از شرکت مایکروسافت هدیه گرفته است.

جیمزگان در ادامه اظهار داشت که امیدوار است بتواند در قرنطینه دو هفته‌ای اجباری در کانادا برای سریال peacemaker زمان کافی برای بررسی کنسول را به دست بیاورد. بنابراین به نظر می‌رسد که فیلم‌بردای فیلم peacemaker زودتر از انتظار آغاز شود. این کارگردان آمریکایی در توییتر خود نوشته است :

هدیه بسیار خوبی از دوستانم در بخش ایکس باکس، البته در شلوغ‌ترین دوره زندگی من این هدیه ارزشمند به من رسید که درگیر ساخت دو فیلم و یک سریال هستم. امیدوارم در قرنطیه دو هفته‌ای که برای فیلم peacemaker بوجود آمده است، بتوانم بررسی کوتاهی از این کنسول داشته باشم.

پیش از این قرار بود تولید سریال peacemaker از سال ۲۰۲۱ اغاز شود اما با توجه به روند خوب تولید سریال The suicide squad و تمام شدن فیلمبرداری آن ، به نظر می‌رسد فیلم پیس میکر زودتر از حد انتظار به مرحله تولید و فیلمبرداری برسد. همانطور که گفته شد اطلاعات خاصی از این فیلم در دسترس نیست و مشخص نیست پیش از بازگشت task force x است یا خیر اما آنچه که مشخص است این است که این سریال مدت کوتاهی پس از اکران جوخه انتحار پخش شود.

فیلم The suicide squad ( جوخه انتحار ) قرار است در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۱ اکران شود.

منبع: gamesradar

محصولات مرتبط

۱ پاسخ

تعقیب

  1. […] (۱۰) تولید سریال peacemaker زودتر از انتظارتولید سریال peacemaker زودتر از انتظار آغاز میشود فروشگاه اینترنتی ایستگاه نرد […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *