جان وو فیلم اکشن Silent Night کارگردانی می کند

جان وو فیلم اکشن Silent Night کارگردانی می کند

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که یک فیلم اکشن از جان وو، کارگردان نام‌آشنای هنگ کنگی با نقش‌آفرینی جول کینامان در راه است. به‌گزارش ددلاین، جول کینامان که اخیرا در فیلم The Suicide Squad به ایفای نقش پرداخت، در نقش اصلی فیلم Silent Night ظاهر می‌شود. فیلم شب آرام یک محصول اکشن و بدون دیالوگ خواهد بود که جان وو را پس از سال‌ها در مقام کارگردان قرار می‌دهد. فیلم Silent Night که اثری «بدون حتی یک کلمه دیالوگ» ساخته می‌شود، نخستین فیلم اکشن آمریکایی جان وو از زمان تولید فیلم Paycheck با نقش‌آفرینی بن افلک در سال ۲۰۰۳ به‌حساب می‌آید.

براساس گزارش ددلاین، فیلم Silent Night داستان پدری را روایت می‌کند که برای گرفتن انتقام مرگ پسر خردسالش پا به دنیای زیرزمینی تبه‌کاران می‌گذارد. با اینکه اطلاعات زیادی از این فیلم در دست نیست، اما ظاهرا خریدارهای احتمالی برای بازگشت جان وو به هالیوود سر از پا نمی‌شناسند. درحال‌حاضر شرکت کپتون مشغول مذاکره برای تأمین مالی فیلم است و تهیه‌کنندگان فیلم John Wick یعنی باسیل ایوانیک، اریکا لی، کریستین مرکوری و لوری تیلکین درکنار جو گاتا و روزانا کگیان از شرکت کپ‌استون به‌عنوان تهیه‌کنندگان پروژه فعالیت می‌کنند. هنوز هیچ اطلاعاتی از سایر بازیگران اثر نداریم. بااین‌حال انتخاب بازیگران درحال انجام است و دیر یا زود اخباری در این رابطه به گوش‌مان خواهد رسید.

 

جان وو فیلم اکشن Silent Night کارگردانی می کند

 

جان وو احتمالاً بیشتر برای کارگردانی آثار سینمایی اکشن اواخر دهه‌ی ۹۰ میلادی نظیر فیلم Broken Arrow، فیلم Face/Off و فیلم Mission Impossible II شناخته می‌شود. به‌تازگی فهمیدیم فیلم تغییر چهره با بازی جان تراولتا و نیکلاس کیج صاحب یک دنباله خواهد شد که آدام وینگارد، کارگردان فیلم Godzilla v. Kong سکان هدایت آن را در دست خواهد داشت. در ابتدا تصور می‌شد که فیلم Face/Off بعدی یک بازسازی باشد، اما این اثر داستان نخستین فیلم را ادامه خواهد داد. آدام وینگارد در گفت‌وگو با آی‌جی‌اِن اظهار داشت: «من هرگز سراغ بازسازی فیلم Face Off نمی‌روم. من هیچ موقع یک ریبوت نمی‌سازم. با اینکه پیش از این گفتم که این یک دنباله‌ی مستقیم برای فیلم اول است، اما افراد زیادی کماکان از آن به‌عنوان ترکیبی از ریبوت و دنباله یا آمیزه‌ای از بازسازی و دنباله یاد می‌کنند.»

آدام وینگارد در ادامه اذعان داشت: «این فیلم Face Off Two است. نمی‌توانم دقیقا بگویم این چه معنایی دارد. اما اگر این اثر یک دنباله‌ی متمایز از فیلم تغییر چهره نباشد، تمایلی به تولید آن نخواهم داشت؛ زیرا همه چیز باید به خوبی سر جای خود قرار بگیرند». با اینکه آدام وینگارد در ماه فوریه تأیید کرد که کار نگارش فیلم‌نامه‌ی فیلم Face/Off 2 تقریباً به اتمام رسیده است. اما این پروژه از آن زمان در سکوت خبری فرو رفت و شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از آن نبودیم.

منبع

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *