جدایی جوکر از هارلی کویین

در تریلر Birds of Prey چه گذشت؟

در تریلر Birds of Prey قرار است شاهد جدایی جوکر و هارلی کویین (با بازی مارگو رابی) باشیم. فیلمی که ادامه اتفاقات فیلم Suicide Squad را نمایش می‌دهد و در آن قرار است هارلی کویین با بلک ماسک، کاساندرا کین، هانترس و… آشنا شود.

آن خبر مربوط به انتشار تریلر جدید Birds of Prey را که یادتان هست؟ امروز می‌خواهیم از اتفاقات این تریلر برای دوستانی بگوییم که آن را ندیدند.

جدایی جوکر از هارلی کویین در پرندگان هارلی

خب همانطور که می‌دانید ماه گذشته اولین تیزر این فیلم پخش شد. آن هم به صورت اختصاصی و فقط در سینماها! شاید بپرسید پس چطور پخش شد؟ طرفداران با گوشی‌های موبایل خود زحمتش را کشیدند. اما به هر حال چیز با کیفیتی دست ما را نگرفت در عوض حالا تریلر رسمی Birds of Prey and The Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn از شرکت برادران وارنر منتشر شده است که هم رسمی است و هم با کیفیت! در این تریلر به اتفاقاتی که پس از فیلم Suicide Squad برای هارلی کویین می‌افتد اشاره می‌شود: او رابطه‌اش با جوکر به بن بست می‌خورد و از او جدا می‌شود. حالا باید یک فکری به حال تنهایی‌اش بکند و خودش را سرگرم کند. در همین راستا است که با بلک ماسک، ویکتور زز و گروهش روبرو می‌شود و با چند شخصیت‌ زن دنیای دی سی مثل هانترس، قناری سیاه، زنی مونتویا و کاساندرا کین آشنا می‌شود.

چه کسانی در Birds of Prey ایفای نقش می‌کنند؟

برای دیدن این تریلر کافی است به صفحه رسمی شرکت برادران وارنر در یوتیوب بروید. در این فیلم مارگو رابی در نقش هارلی کویین، مری الیزابت وینستد در نقش هانترس، جرنی اسمالت-بل در نقش قناری سیاه، رزی پرز در نقش رنی مونتویا، ایوان مک گرگور در نقش بلک ماسک، الا جی بسکو در نقش نقش کاساندرا کین و کریس مسینا در نقش ویکتور زز ظاهر شده‌اند. از بازیگران دیگر Birds of Prey هم می‌توان به   استیون ویلیامز، فرانسوا چاو، مت ویلیگ، درک ویلسون، الی وانگ، دانا لی و تالون رید اشاره کرد. کارگردانی Birds of Prey بر عهده کاتی یان است و نویسندگی فیلم‌نامه را هم کریستینا هادسون (نویسنده فیلم Bumblebee) انجام داده است.

قرار شده که فیلم Birds of Prey با داستان زیبایی که از جدایی جوکر و هارلی کویین دارد در ۱۸ بهمن ۹۸ (۷ فوریه ۲۰۲۰) اکران شود. چه سالی بشود سال ۲۰۲۰! چون در ۵ ژوئنش هم قررا است شاهد اکران فیلم  Wonder Woman 1984 (زن شگفت انگیز ۱۹۸۴) باشیم که یکی دیگر از آثار هیجان انگیز دنیای دی سی (DC) است.

منبع: GameSpot.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *