جدایی سازندگان سریال Game of Thrones از سه گانه جدید جنگ ستارگان

پنج‌شنبه 9 آبان , 1398

پس از آخرین قسمت سه گانه جنگ ستارگان به نام Star Wars: The Rise of Skywalker قرار است یک فیلم جدید دیگر از این سری فیلم های زیبا ساخته شود. قرار بود سازندگان سریال Game of Thrones فیلمنامه این فیلم جنگ ستارگان را بنویسند که حالا خروج خود را از این پروژه اعلام کردند.

دیوید بنیاف و دی بی وایس می‌خواهند دیگر در سه گانه جدید دنیای جنگ ستارگان حضور نداشته باشند. آن‌ها که ساخت اثر درخشان Game of Thrones را در کارنامه‌شان دارند از نوشتن فیلم نامه اولین قسمت سری بعد فیلم های جنگ ستارگان کناره‌گیری کردند. فیلمی که به سختی می‌توان درباره‌اش خبری پیدا کرد!

همانطور که می‌دانید ۲۹ آذر امسال (۲۰ دسامبر) قرار است آخرین قسمت از سومین سه گانه جنگ ستارگان و آخرین قسمت از حماسه اسکای واکر با نام  Star Wars: The Rise of Skywalker اکران شود. بعد از آن هم قرار است پروژه ساخت سه گانه جدید جنگ ستارگان کلید بخورد. پروژه‌ای که قرار بود در سال ۲۰۲۲ اکران شود ولی حالا که وضعیتش در هاله‌ای از ابهام فرو رفته دیگر نمی‌شود راجع به تاریخ اکرانش صحبت قطعی کرد.

سه گانه جدید جنگ ستارگان

اینطور که ددلاین می‌گوید دیوید بنیاف و دی بی وایس می‌خواهند تمرکزشان روی قراردادهای چند جانبه‌شان با نتفلیکس بیشتر شود و شاید این مهم‌ترین دلیل آن‌ها برای صرف‌نظر از این پروژه بزرگ سینمایی است. آنها گفته‌اند:

ما عاشق دنیای جنگ ستارگانیم. زمانی که جرج لوکاس آن را به وجود آورد، این اثر یک اثر همگانی بود. صحبت با او و تیم فعلی جنگ ستارگان برای ساخت قسمت جدید فیلم  Star Wars، برای ما بسیار هیجان‌انگیز بود و ما همیشه نسبت به این حماسه‌ای که همه چیز را تغییر داده احساس دین خواهیم کرد. ولی متاسفانه ما برای این کار در طول روز فقط چند ساعت فرصت داریم و این خوب نیست که نتوانیم عدالت را برای هر دو پروژه‌ای که در دست داریم ایجاد کنیم. پس بهترین کار این است که از این پروژه خداحافظی کنیم.

خروج این دو نفر از پروژه شاید چنداین خوشایند نباشد ولی کاتلین کندی (رییس لوکاس فیلم) همچنان نسبت به آینه سه گانه جدید خوشبین است. او حتی بازگشت بنیاف و وایس به پروژه را همچنان محتمل می‌داند و گفته است:

دیوید بنیاف و دی‌بی وایس داستان‌سراهای بسیار خوبی هستند. ما برای زمانی که آن‌ها بتوانند از برنامه متراکم‌شان کمی فاصله بگیرند و باز به دنیای جنگ ستارگان بازگردند امیدوار هستیم.

گفتنی است که قرارداد میان بنیاف و وایس با شبکه نتفلیکس ۲۰۰ میلیون دلار ارزش دارد و شامل ساخت چندین فیلم و سریال می‌شود. در مورد جنگ ستارگان هم جالب است بدانید که به جز این سه گانه‌ای که صحبتش بود، یک سه گانه دیگر در دست ساخت است. این یکی را رایان جانسون کارگردانی و نویسندگی می‌کند. کسی که کارگردان و نویسنده فیلم  Star Wars: The Last Jedi بوده است. ضمنا کوین فایگی (رییس مارول استودیو) هم قرار است تهیه‌کننده یکی از فیلم‌های دنیای جنگ ستارگان باشد.

منبع: www.ign.com

محصولات مرتبط

۲ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *