جزییات نسخه Earth’s Mightiest بازی Marvel’s Avengers

چهارشنبه 17 مهر , 1398

طی نمایشگاه کامیک کان جزییات بیشتری از نسخه کالکتور بازی Marvel’s Avengers توسط کمپانی اسکوئر ایکس منتشر شد. بازی‌ای که قرار است تیم محبوب ابرقهرمانان را به دنیای بازی های ویدیویی بیاورد و شکی نیست که تبدیل به یکی از بزرگتری بازی‌های سال ۲۰۲۰ می‌شود. چون همانطور که در همه بازی‌های بزرگی که یک نسخه کالکتور دارند دیده شده، Marvel’s Avengers هم اقلام بسیار متنوعی خواهد داشت.

آنچه از قبل درباره این بازی می‌دانستیم این بود که این نسخه همراه با یک مجسمه از کاپیتان آمریکا و برای پلتفرم های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، کامپیوتر و استیدیا عرضه می‌شود. اما الان که اخبار مربوط به تمامی اقلام همراه با این نسخه منتشر شده می‌شود چیزهایی که از هر Avenger در این نسخه وجود دارد را دید!

همانطور که گفتیم Earth’s Mightiest Edition بازی Marvel’s Avengers در نمایشگاه Comic Con نیویورک نمایش داده شده و به جز مجسمه کاپیتان امریکا، نقشه ساخت لباس مرد آهنی، یک مجسمه Bobblehead از هالک، نشان بیوه سیاه، جاکلیدی پتک ثور و یک تصویر از کامالا خان (کسی که تازه معرفی شده) در کنار بقیه انتقام جویان، یک استیل بوک از بازی و یک گیره با لوگوی Avengers را در خود دارد. همه اقلامی که گفتیم را می‌توانید در تصویر زیر ببینید.

بازی Marvel’s Avengers

حالا با وجود این اقلام قیمت این نسخه از بازی Marvel’s Avenger چقدر می‌تواند باشد؟ هنوز اطلاعاتی در این باره در دسترس نیست! حتی هنوز مشخص نشده که این نسخه را می‌شود از کجا پیش خرید کرد. شاید تنها باید دل به تاریخ انتشار این بازی که ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۵ می ۲۰۲۰) است ببندیم. مگر اینکه در این فاصله یک خبر جانانه دیگر از این بازی پرهیاهو بشنویم!

منبع: gamingbolt.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *