چرا جسیکا چستین پیشنهاد بازی در فیلم Doctor Strange را رد کرد؟

سه‌شنبه 19 فروردین , 1399

یکی از بازیگرانی که برای حضور در فیلم دکتر استرنج در قلمروهای بی‌پایان دیوانگی (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) در نظر گرفته شده بود جسیکا چستین بود که این پیشنهاد را رد کرد و دلیل جالبی هم برای رد پیشنهاد داشت.

نقش کریستین پالمر (معشوقه دکتر استرنج) به جسیکا چستین هم پیشنهاد شده بود. ولی او این پیشنهاد را با یک دلیل خیلی جالب رد کرده است. حالا در این مطلب می‌خواهیم ببینیم دلیل او برای حضور نیافتنش در دنیای سینمایی مارول چیست؟

جسیکا چستین و حضور در دنیای سینمایی مارول

اخیرا رابرت کرگیل نویسنده فیلمنامه Doctor Strange اشاره به رد کردن پیشنهاد بازی در فیلم توسط جسیکا چستین کرده است. همانطور که می‌دانید بازی کردن در فیلم‌های مارول می‌تواند آرزوی برخی بازیگران باشد. البته تعداد بازیگران مطرح که بازی کردن در این فیلم‌ها را رد کرده‌اند کم هم نیست. لابد هر کدام دلایل خودشان را داشته‌اند. ولی در میان این دلایل دلیل جسیکا چستین خیلی جالب است.

طبق گفته رابرت کرگیل جسیکا چستین خیلی از پروژه استقبال کرد و حتی گفت که بدش نمی‌آید در فیلم دکتر استرنج حضور داشته باشد ولی در نهایت گفت: من فقط می‌توانم نقش یک شخصیت در دنیای مارول را بازی کنم. دوست ندارم این نقش یک انسان معمولی باشد. من به عنوان کسی که در رقص باله خیلی ماهر است دلم می‌خواهد نقش شخصیتی را بازی کنم که شنل دارد.

جسیکا چستین و پیشنهاد بازی در فیلم Doctor Strange

در واقع جسیکا چستین اشاره به شنل ابرقهرمانان کرده و در کمال احترام پیشنهاد بازی کردن در این فیلم را رد کرده است. رابرت کرگیل می‌گوید این جالب‌ترین پاسخی است که یک بازیگر برای رد پیشنهاد بازی در یک فیلم مارولی داده است. دلیل او این بوده که می‌خواسته یک ابرقهرمان باشد نه یک Night Nurse. اصطلاح Night Nurse یا پرستار شب لقبی است که به تعدادی از شخصیت‌های دنیای مارول می‌دهند، درست مثل کریستین پالمر که یک پرستار شب است.

البته جسیکا چستین در نقش یک شخصیت منفی قدرتمند در یک فیلم کمیکی ظاهر شده است که ارتباطی با دنیای سینمایی مارول نداشته و از محصولات فاکس قرن بیستم بوده است. او در فیلم ققنوس سیاه (Dark Phoenix) از مجموعه مردان ایکس (X-Men) نقش Vuk را بازی کرد ولی این فیلم اصلا فروش خوبی نداشت و یک شکست بزرگ برای کمپانی‌اش محسوب می‌شد، چون کیفیت خوبی نداشت.

به هر حال فیلم دکتر استرنج هم از فیلم های موفق دنیای سینمایی مارول است که تاکنون ۶۷۷ میلیون دلار فروش داشته است و این روزها نسخه بعدی‌اش با نام دکتر استرنج در قلمروهای بی‌پایان دیوانگی (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) در حال آماده شدن است.

این فیلم که در واقع قسمت دوم از سری فیلم های دکتر استرنج است را سم ریمی کارگردانی می‌کند. او جایگزین اسکات دریکسون شده است. نویسنده فیلمنامه هم مایکل والدرون است. کسی که سابقه کار کردن بر روی سریال لوکی (Loki) را دارد. شنیده‌های دیگر هم حاکی از حضور نداشتن ریچل مک آدامز در این قسمت است. او جایگزین چستین برای شخصیت کریستین پالمر بود و حالا قرار است شخص دیگری به جایش در این نقش ظاهر شود. خبر خوشحال‌کننده این است که شخصیت واندا ماکسیموف یا اسکارلت ویچ با نقش‌آفرینی الیزابت اولسن قرار است در این قسمت حضور پررنگی داشته باشد.

شما درباره دلیل چستین برای بازی نکردن در این فیلم چه نظری دارید؟ به نظرتان او می‌تواند به آرزویش برسد و در نقش یک قهرمان شنل‌دار در یک فیلم مارولی ظاهر شود؟

منبع: www.indiewire.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *