معرفی بهترین فیلم های ابرقهرمانی برای ماندن در قرنطینه!

یکشنبه 17 فروردین , 1399

حالا که به خاطر ویروس کرونا در قرنطینه مانده‌اید چه فیلم‌ هایی برای دیدن انتخاب می‌کنید؟ اگر چیزی به ذهن شما نمیرسه وقتشه که بریم سروقت لیست “پیشنهاد فیلم برای ایام قرنطینه” ایستگاه نرد. بیایید به شما چندتا از بهترین فیلم های ابرقهرمانی مثل فیلم انتقام جویان – The Avengers،فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد – The Dark Knight Rises، فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان – Captain America: The Winter Soldier را معرفی کنیم.

اگر قرنطینه و ماندن در خانه حوصله شما را سر برده است بد نیست نگاهی به بهترین فیلم های ابرقهرمانی بیندازید تا حال و هوای این روزهای دنیا را فراموش کنید. فیلم هایی که به شما معرفی می‌کنیم آثار درخشانی هستند و دیدن‌شان شما را سر حوصله می‌آورد.

لیستی که در ادامه مشاهده میکنید لیستی از بهترین فیلم های پیشنهادی ایستگاه نرد برای دوران قرنطینه است. ما اسم این لیست را لیست “پیشنهاد فیلم برای ایام قرنطینه” گذاشتیم و در انتهای از شما دوستان عزیز میخوایم که در بخش نظرات شما هم فیلم های پیشنهادی خودتون رو معرفی کنید تا یک لیست حسابی برا پیشنهاد به همراهان ایستگاه نرد داشته باشیم. پس در این روزها٬ برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا #در_خانه_بمانیم و فیلم ببینم. اگر اهل کتاب هم هستید پیشنهاد میکنیم سری به فروشگاه کتاب ایستگاه نرد نیز بزنید و حسابی خودتان را در روزهای قرنطینه سرگرم کنید.

بهترین فیلم های ابرقهرمانی برای ماندن در خانه

در این مطلب می‌خواهیم به شما فیلم‌هایی چون فیلم انتقام جویان – The Avengers (۲۰۱۲(،فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد – The Dark Knight Rises (۲۰۱۲)، فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان – Captain America: The Winter Soldier (۲۰۱۴)، فیلم افراد ایکس: روزهای گذشته آینده – X-Men: Days of Future Past (۲۰۱۴)، فیلم نگهبانان کهکشان – Guardians of the Galaxy (۲۰۱۴) و فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی – Captain America: Civil War (۲۰۱۶) را معرفی کنیم.

پیشنهاد فیلم برای ایام قرنطینه

فیلم انتقام جویان – (The Avengers ۲۰۱۲)

اولین پیشنهاد فیلم برای ایام قرنطینه فیلم انتقام جویان با بازی رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، کریس همسورث، ساموئل ال. جکسون و اسکارلت جوهانسون می‌تواند یک گزینه خوب برای تماشا در این روزها باشد. شاید در مقایسه با بقیه قسمت‌ها بگویید این فیلم جذابیت کمتری دارد، ولی شما اکنون باید به این فیلم به چشم سنگ بنای اثر درخشانی چون Avengers: EndGame (انتقام جویان: پایان بازی) نگاه کنید. تماشا کردن این فیلم بعد از اینکه آثار درخشان دیگر را دیده‌اید به شما نگاه تازه‌ای به قهرمان‌های داستان می‌دهد.

فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد – The Dark Knight Rises (۲۰۱۲)

دومین پیشنهاد فیلم برای ایام قرنطینه: فیلم The Dark Knight Rises قسمتی از سه‌گانه ماندگار کریستوفر نولان است که مجبور شد با نبودن هیث لجر کنار بیاید. برای بسیاری از طرفدارن شخصیت بین نمی‌تواند جای جوکر را پر کند ولی به این فیلم اینطور نگاه کنید که کاراکتری را روی کار آورد که کمتر شناخته شده بود. بازیگران این فیلم کریستین بیل، مایکل کین، گری الدمن، ان هتوی، تام هاردی، ماریون کوتیار و جوزف گوردون لویت هستند.

فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان – Captain America: The Winter Soldier (۲۰۱۴)

سومین پیشنهاد فیلم برای ایام قرنطینه: فیلم کاپیتان آمریکا سرباز زمستان پای برادران روسو را هم به دنیای سینمایی مارول باز کرد و این ورود منجر به خلق فیزیکی‌ترین سکانس‌های اکشن در دنیای سینما شد. در این فیلم هم شاهد نقش‌آفرینی ستارگانی چون کریس ایوانز، اسکارلت جوهانسون، سباستین استن، آنتونی مکی، کوبی اسمالدرز و فرانک گریلو هستیم.

فیلم افراد ایکس: روزهای گذشته آینده – X-Men: Days of Future Past (۲۰۱۴)

چهارمین پیشنهاد فیلم برای ایام قرنطینه: در این فیلم شاهد سفر زمان‌های جالبی خواهید بود و جالب است که اگر کاملا با مجموعه فیلم های ایکس من بیگانه باشید باز هم می‌توانید از این فیلم لذت ببرید و ببینید که هیو جکمن، جیمز مک‌آووی، نیکولاس هولت، مایکل فاسبندر، هلی بری، جنیفر لارنس و الن پیج چقدر خوب از عهده نقش‌های خود برمی‌آیند.

فیلم نگهبانان کهکشان – Guardians of the Galaxy (۲۰۱۴)

پنجمین پیشنهاد فیلم برای ایام قرنطینه: مگر می‌شود طرفدار دنیای مارول بود و کارهای جیمز گان را دوست نداشت؟ او کارگردانی است که از شوخ‌طبعی در فیلمنامه‌ هیچ ابایی ندارد. می‌شود به جرات گفت که این اثر اولین فیلم مارولی است که توانسته راحت شوخی‌های ابرقهرمانانه را جا بیندازد! در فیلم نگهبانان کهکشان هم بازیگرانی چون کریس پرت، زویی سالدانیا، دیوید باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، لی پیس، مایکل روکر و کارن گیلان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی – Captain America: Civil War (۲۰۱۶)

ششمین پیشنهاد فیلم برای ایام قرنطینه: این هم یک اثر دیگر از برادران روسو است که یک سکانس معروف از نبرد انتقام جویان در فرودگاه دارد و چند شخصیت معروف و محبوب دنیای مارول را هم معرفی کرده است. در این فیلم بازیگرانی چون کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، اسکارلت جوهانسون، سباستین استن و آنتونی مکی بازی می‌کنند و تماشاچی را سر جایش میخکوب می‌کنند.

شما برای روزهای قرنطینه چه فیلم هایی پیشنهاد می‌کنید؟ اگر پیشنهادی دارید یا در مورد فیلم‌هایی که معرفی کردیم نظری دارید نظرتان را از طریق بخش نظرات سایت نرداستیشن با ما در میان بگذارید. لطفا شما هم اگر فیلم مناسبی برای بخش پیشنهاد فیلم برای ایام قرنطینه ما دارید آن را در بخش نظرات معرفی کنید. در این صورت ما به کمک شما یک لیست عالی از بهترین فیلم هایی که میتوانیم در این روزها ببینیم خواهیم داشت. لطفا ما رو از نظرات خودتون محروم نکنید.

منبع: www.nerdstation.ir

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *