فیلم های Jurassic World: Dominion و The Little Mermaid کجا ساخته می‌شوند؟

جمعه 15 فروردین , 1399

اگر دوست دارید ببینید برای فیلم Jurassic World: Dominion – دنیای ژوراسیک: قلمرو و فیلم The Little Mermaid – پری دریایی کوچولو چه صحنه‌هایی تدارک دیده شده و به خاطر شیوع کرونا این صحنه‌ها استفاده نشده باقی‌ مانده با ما همراه باشید.

صفحه های خالی فیلم های دنیای ژوراسیک: قلمرو و پری دریایی کوچولو

حالا که با شیوع کرونا در جهان فیلمبرداری فیلم های زیادی متوقف شده است و معلوم هم نیست کی شروع شود دیدن مناظری که قرار بود این فیلم‌ها در آن‌جا فیملبرداری و ساخته شوند خالی از لطف نیست! با ایستگاه نرد همراه باشید تا ببنید برای صحنه فیلم Jurassic World: Dominion (دنیای ژوراسیک: قلمرو) و The Little Mermaid (پری دریایی کوچولو) چه تدارکاتی دیده شده است.

تصاویر صحنه فیلمبرداری فیلم Jurassic World: Dominion و The Little Mermaid

شیوع ویروس کرونا نه تنها اکران فیلم هایی زیادی در نیمه اول سال ۲۰۲۰ را به تعویق انداخته، که با ایجاد تاخیر در ساخت یک سری فیلم‌های دیگر اکران‌شان در سال ۲۰۲۱ را هم تحت تاثیر قرار داده است. حالا در این شرایط بد نیست ببینیم این دو فیلم بلاک باستری که تاریخ اکران‌شان در سال ۲۰۲۱ بود می‌خواستند کجا کارشان را شروع کنند. سازه‌هایی که برای صحنه‌های هر دو فیلم jurassic world و The Little Mermaid تدارک دیده شده‌اند و اکنون به حال خودشان رها شده‌اند. این‌ها تصاویری هستند که توسط دیلی میل منتشر شده است:

همانطور که می‌بینید در این تصاویر برای فیلم The Little Mermaid یک کشتی بزرگ ساخته شده است. مکان فیلمبرداری هم استودیو پاین وود بریتانیاست. برای لایو اکشن پری دریایی کوچولو بازیگرانی چون هلی بیلی در نقش اریل، جونا-هاور کینگ در نقش شاهزاده اریک، ملیسا مک کارتی در نقش اورسولا، خاویر باردم در نقش شاه ترایتن حضور دارند و آوکافینا برای صداپیشگی شخصیت اسکاتل، جیکوب ترمبلی برای صداپیشگی شخصیت فلاندر و داوید دیگز برای صداپیشگی سباستین در نظر گرفته شده‌اند. کارگردان این فیلم راب مارشال است که اثر درخشانی چون فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می گردد) را در کارنامه‌اش دارد. فیلمنامه آن هم بر اساس نوشته‌های دیوید مگی است. لازم به ذکر است که هنوز هیچ تاریخی برای اکران این فیلم نگفته‌اند.

در فیلم Jurassic World: Dominion هم بازیگرانی چون کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، سم نیل، لورا درن، جف گلدبلوم، بی‌دی وانگ، دنیلا پیندا، جاستیس اسمیت، جیک جانسون، عمر سی، دیکن لاکمن، اسکات هیز، دیواندا وایز و مامودو اتی حضور دارند. فیلم دنیای ژوراسیک که قرار بوده ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) اکران شود توس کالین ترورو کارگردانی می‌شود (درست مثل قسمت اولش). حالا معلوم نیست این تعطیلی‌ها چه اثری روی هر دو فیلم داشته باشد. باید دید این وضعیت تا کی می‌تواند ادامه پیدا کند و بهترین انتخاب در آینده چه خواهد بود.

منبع: www.comicbookmovie.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *