جنگ ستارگان: آیا آهسوکا در ظهور اسکایواکر درگذشت؟

شنبه 10 خرداد , 1399

در حالی که فصل هفتم جنگ های کلون داستان دوره آهسوکا را به پایان می رساند، این تنها پایان بخش اول داستان او است. حتی اگر این شخصیت از نظر جسمی در هیچکدام از فیلم ها حضور نداشته باشد، حضور Ahsoka زمانی که در اوج فیلم در جنگ Palpatine با ری صحبت می کند، تا زمان ظهور اسکایواکر کاملاً احساس می شود. اگرچه احتمال دارد که حضور  او در این صحنه صرفاً به خاطر جلب توجه طرفداران جنگ ستارگان باشد که عاشق این شخصیت هستند، این حضور در ظهور اسکایواکر باعث شده برخی از افراد فکر کنند که آیا این بدان معنی است که او قبل از وقایع سه گانه ی جنگ ستارگان درگذشته است.

شواهدی وجود دارد که ممکن است این موضوع را تایید کنند، در درجه اول اینکه سایر جدی هایی که با ری در ظهور اسکایواکر صحبت می کنند – لوک اسکایواکر، اوبی-وان، آناکین اسکایواکر، Mace Windu، یودا، Qui-Gon Jinn، لوومینارا اونسولی، آیلا سکورا، کانان جاروس و آدی گالیا – همه مرده اند. اما تفاوت در این است که ما مرگ همه این شخصیت های دیگر را مشاهده کرده ایم، خواه در فیلم ها، سریال های تلویزیونی، یا در صفحات کتاب ها و کمیک ها. (با اینکه ما نمی بینیم که چگونه استاد اونولی درگذشت ، مرگ وی در Rebels تأیید شد.) اما اگر ماجراهای آهسوکا را پس از جنگ های کلون دنبال کنید، خواهید دید که او نه تنها در پاکسازی جدی ها بلکه در خود امپراتوری زنده مانده است.

اطلاعات بیشتر درباره ی شخصیت Ahsoka

پس از جنگ های کلون، که این قهرمان محبوب Togruta، نقشی اساسی در شورش ایفا می کند، سریال انیمیشن جنگ ستارگان چند سال قبل از این واقعه را نشان می دهد. به عنوان  جاسوسی که برای نسخه اولیه اتحاد شورشی کار می کند، آهسوکا به طور پنهانی به قهرمانان نمایش در فصل ۱ کمک می کند، و برای ماموریت هایشان اطلاعات مفید را فراهم می کند.

وقتی Ahsoka در نهایت خود را به ازرا بریجر، کانان جاروس، هرا سینودلا  و بقیه تماشاگران نشان داد، یک لحظه بزرگ امید برای کهکشان است. این قهرمان پیشین جدی آماده کمک است. بله ، Ahsoka در پایان جنگ کلون، lightsabers خود را رها کرده است، اما با بازگشت او به گروه شورشیان، وی دو lightsabers با لبه های سفید مخصوص جنگ ساخته است و برخلاف رفتن به جنگ برای جمهوری در طول جنگ های کلون، هدف اصلی وی کمک به شورشیان است.

جنگ ستارگان

آخرین باری که آهسوکا را روی صفحه ی تلویزیون می بینیم، در سیاره خانه لوتال ازرا است. او در آنجا با سابین رن آشنا می شود و دو نفر قصد دارند در یک مأموریت برای پیدا کردن عزرا، که ناپدید شده است، وارد محوطه ی فضایی شوند. در حالی که ما نمی دانیم که Ahsoka و Sabine به دنبال شورشیان کجا رفتند، می دانیم که این قهرمان جمهوری و شورشی هنوز ۵ سال پس از بازگشت جدی از زمان بازگشت او در فصل ماندالوریایی، زنده است. علاوه بر این، نه دیزنی و نه لوکاسفیلم تأیید نکرده اند که این شخصیت مورد علاقه طرفداران مرده است.

منبع: denofgeek.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *