جیک جیلنهال و گای ریچی در فیلم جدید آمازون

جیک جیلنهال و گای ریچی در فیلم جدید آمازون

کمپانی MGM با آمازون برای پخش فیلم جدید جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) به کارگردانی گای ریچی (Guy Ritchie) در آمریکا و سراسر جهان به توافق رسیده است. این فیلم که هنوز نام مشخصی ندارد، درباره جنگ افغانستان بوده و فیلم‌برداری آن از هفته آینده در آلیکانته اسپانیا آغاز خواهد شد. دیگر اعضای تیم بازیگری این فیلم در آینده نزدیک معرفی خواهند شد. گای ریچی برای ساخت فیلم جدید خودش از MGM و آمازون ۵۵ میلیون دلار بودجه دریافت کرده است. در این فیلم جیک جیلنهال نقش گروهبان جان کینلی (John Kinley) را بازی می‌کند.

گروهبان جان کینلی آخرین تور خود در افغانستان را سپری کرده و با احمد، یک مترجم محلی، برای بررسی منطقه همکاری می‌کند. پس از اینکه تیم‌ آن‌ها مورد حمله قرار می‌گیرد، کینلی و احمد تنها کسانی هستند که زنده می‌مانند. دشمن در تعقیب آن‌ها بوده و احمد جان خود را به خطر می‌اندازد تا کینلی مجروح شده را به مکانی امن منتقل کند. پس از بازگشت به خاک ایالات متحده، کینلی متوجه می‌شود که برخلاف‌ وعده‌های داده شده، احمد و خانواده‌اش به آمریکا راه پیدا نکرده‌اند.

 

جیک جیلنهال و گای ریچی در فیلم جدید آمازون

 

کینلی مصمم است از دوستش محافظت کند و بدهی خود را پس دهد. به همین خاطر به منطقه جنگی باز می‌گردد تا قبل از اینکه شبه نظامیان محلی به آن‌ها برسند، احمد و خانواده‌اش را نجات دهد. بنابر گزارش سایت ددلاین، وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این اثر بر عهده ایوان اتکینسون (Ivan Atkinson) و مت دیویس (Marn Davies) قرار دارد. ایوان اتکینسون و گای ریچی از طریق کمپانی Toff Guys تهیه‌کننده فیلم نیز محسوب می‌شوند.

شرکت روسی Yandex نیز در ساخت و پخش فیلم نقش داشته و اولگا فیلیپوک (Olga Filipuk) از این کمپانی، نقش تهیه‌کننده اجرایی را برعهده دارد. فیلم‌های گای ریچی در روسیه طرفداران زیادی دارد و به همین خاطر شرکت Yandex تصمیم گرفته در ساخت این فیلم جدید، با او همکاری کند.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *