جی. جی. آبرامز به دنبال کارگردانی فیلم های ابرقهرمانی دی سی نیست

سه‌شنبه 28 اردیبهشت , 1400

جی. جی. آبرامز پروژه‌های مختلفی را برای برای دی‌سی پیش برده اما ظاهرا علاقه خاصی به کارگردانی فیلم‌های ابرقهرمانی ندارد. وی در مصاحبه تازه خود از این مسئله گلایه داشت که اکثر فیلم‌های جدید هالیوودی تکرار عناوین گذشته‌اند و او به عنوان کارگردان خواهان ساخت داستان‌ها و روایت‌های اورجینال و تازه است.

جی. جی. آبرامز به دنبال کارگردانی فیلم های ابرقهرمانی دی سی نیست

به نقل از اسکرین رنت، جی. جی. آبرامز شهرت و محبوبیت خود را ابتدا از طریق تلویزیون و آثاری چون Felicity، Alias و Lost به دست آورد. در طی سال‌ها او وارد دنیای سینما شد و نام خود را در ژانر فرانچایزهای بزرگ مثل Star Trek و Star Wars به مخاطبان سینمایی شناساند. جدیدترین پروژه او هم Star Wars: The Rise of Skywalker بود که سر و صدای زیادی به پا کرد.

از آن زمان این کارگردان با کمپانی جدید خود تحت عنوان Bad Robot Productions پروژه‌های بی‌شماری را پیش برده که تعداد قابل‌توجهی از آن‌ها به دی‌سی مرتبط است. این موارد شامل مجموعه Justice League Dark برای HBO Max و ریبوت سوپرمن (با تمرکز بر نسخه سیاه‌پوست کلارک کنت یا سوپرمن) می‌شود. فیلم ریبوت سوپرمن همچنان کارگردان مشخصی ندارد اما می‌دانیم جی. جی. آبرامز قطعا این وظیفه را برعهده نمی‌گیرد.

برادران وارنر خود را متعهد می‌داند که از یک کارگردان سیاه‌پوست در پروژه استفاده کند اما همچنین به نظر می‌رسد آبرامز خودش هیچ علاقه‌ای به کارگردانی فیلم‌های ابرقهرمانی یا آی‌پی‌های ساخته شده ندارد.

منبع: screenrant

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *