حالت سوم شخص برای بازی Resident Evil Village

یکشنبه 26 اردیبهشت , 1400

همان‌طور که در جریان هستید بازی Resident Evil Village درست مانند نسخه هفتم به صورت اول شخص توسعه یافته. با این حال، به نظر می‌رسد مادسازان یک بار دیگر دست به کار شده و با یک ماد جالب توجه آن را به شکل سوم شخص درآورده‌اند.

حالت سوم شخص برای بازی Resident Evil Village

به نقل از پی‌سی گیمر، این ماد جدید در مرحله «آزمایشی» به سر می‌برد و بزرگ‌ترین نقص فعلی آن نبود مشاهده نشدن سر ایتن شخصیت اصلی بازی است. در کنار این مورد سیستم نشانه‌گیری و حرکتی شخصیت در حالت سوم شخص نیز ایرادت بسیاری دارد که انتظار می‌رود با تکمیل شدن پروژه ماد، قسمت قابل توجهی از آن‌ها برطرف گردد.

حالت سوم شخص برای بازی Resident Evil Village

با تمام این اوصاف ماد سوم شخص Village عجیبترین ماد آن نیست؛ پیش از این شاهد کریس ردفیلد نوزاد و تبدیل شدن Lady Dimitrescu به قطار لوکوموتیو در مادها بوده‌ایم. آمار هفته گذشته استیم نشان داد Resident Evil Village نهمین بازی پرطرفدار این پلتفرم بود. همچنین به نظر می‌رسد این بازی توانسته رکورد بیشترین تعداد بازیکن همزمان فرانچایز Resident Evil در استیم را جابجا کند. بازی Resident Evil Village هم‌اکنون روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پی سی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد.

منبع: pcgamer

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *