حضور آنتونی مکفی در فیلم Captain America 4

جمعه 29 مرداد , 1400

به گزارش سایت ددلاین، آنتونی مکی بار دیگر سپر کاپیتان آمریکا را رسماً در فیلم “Captain America 4” در دست خواهد گرفت.

حضور آنتونی مکفی در فیلم Captain America 4

در حالی که مکی و افراد حاضر در استودیو مارول سعی کردند همه چیز را پنهان نگه دارند، اما نشریه ددلاین فاش کرد که وی پس از امضای قرارداد بطور رسمی بار دیگر نقش کاپیتان آمریکا را ایفا خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که آیا سباستین استن نیز در این فیلم حضور خواهد داشت یا خیر. مالکوم اسپلمن نویسنده و  خالق سریال محدود “فالکون و سرباز زمستانی” نگارش متن فلیمنامه‌ را بر عهده دارد.

پیش از این ، اسپلمن و مکی در مورد احتمال بازگشتش در فیلم چهارم هیچ صحبتی نکردند، اسپلمن در جایی گفت که اگر استودیو مارول در این باره چیزی نمی‌گفت، به هیچ وجه آن را باور نمی‌کرد و در ماه آپریل زمانیکه در مورد شایعات ساخت چهارمین فیلم از وی سوال شد، اظهار بی‌ اطلاعی کرد.

با این حال پس از موفقیت چشمگیر “فالکون و سرباز زمستانی” و واکنش مثبت طرفداران و منتقدان به شخصیت سم ویلسون (مکی) برای حمل سپر یکی از نمادین‌ترین قهرمانان کمیک، جای هیچی تعجب نیست اگر استودیو مارول از این شخصیت به عنوان مهره‌ای کلیدی در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول استفاده کند.

فیلم “Captain America 4” شاید درخشان‌ترین نقطه در کارنامه بازیگری مکی باشد. کارنامه‌ای که شامل فیلم‌هایی چون “هرت لاکر” ، ۸″ مایل” و “بانکدار” است. مکی تا کنون در شش فیلم از دنیای سینمایی مارول در نقش فالکون ظاهر شده، که اولین بار با فیلم “کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی” شروع شد.

منبع: ددلاین

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *