دنباله Murder Mystery با حضور بازیگران مطرح ساخته می شود

جمعه 29 مرداد , 1400

دنباله فیلم Murder Mystery ساخته خواهد شد و احتمال دارد جنیفر انیستون و آدام سندلر نیز در آن بازی کنند.

دنباله Murder Mystery با حضور بازیگران مطرح ساخته می شود

به‌گزارش ددلاین، جرمی گارلیک قرار است دنباله‌ی فیلم سینمایی Murder Mystery (معمای قتل) را برای نتفلیکس کارگردانی کند. همچنین انتظار می‌رود دو بازیگر اصلی فیلم پیشین معمای قتل یعنی جنیفر انیستون و آدام سندلر در دنباله‌ی آن نیز حضور داشته باشند. یک فیلمنامه برای این فیلم سینمایی توسط جیمز وندربیلت نوشته شده است و گارلیک آن را بازنگری خواهد کرد. فیلم مذکور در پاریس و کاراییب جلوی دوربین خواهد رفت.

آدام سندلر در فیلم معمای قتل نقش یک پلیس را بازی می‌کرد و جنیفر انیستون در نقش همسر وی حاضر شده بود. در فیلم مذکور، این زوج به تعطیلات می‌روند اما در آن‌جا به کشتن پیرمردی پولدار محکوم می‌شوند. همان‌طور که اعلام شد، احتمال دارد جنیفر انیستون و آدام سندلر در فیلم دنباله‌ی معمای قتل نیز حضور داشته باشند.

جرمی گارلیک اولین فیلم خود را به‌نام The Wedding Ringer (سخنران عروسی) با بازی کوین هارت و جاش گد ساخت. او همچنین سابقه نگارش فیلمنامه فیلم The Break-Up (جدایی) با بازی جنیفر انیستون را دارد. این تهیه‌کننده و کارگردان در سال‌های اخیر با همکاری شرکت LD Entertainment (ال دی) مشغول راه‌اندازی شرکت تولید فیلم American High (آمریکن های) بوده است. هدف از راه‌اندازی این شرکت ساخت فیلم‌های کمدی نوجوان پسند است. شرکت آمریکن های به این منظور یک مدرسه‌ی متروکه را خریداری کرده‌ تا در آن دست به تولید فیلم‌های کمدیِ مقرون‌به‌صرفه بزند، فیلم‌هایی درباره نوجوانانی که مشغول تجربه‌ی پر سر و صداترین دوره‌ی زندگی خود هستند.

شرکت آمریکن های کار خود را با تولید فیلم‌هایی نظیر The Binge (عیاشی) به‌کارگردانی خود جرمی گارلیک و فیلم Big Time Adolescence (بلوغ بزرگ) با بازی پیت دیویدسون آغاز کرد. گارلیک به‌زودی تهیه فیلم کمدی جدید سمی کوهن با بازی روان بلنچارد و اولی کراواهو را آغاز خواهد کرد. جرمی گارلیک و شرکت آمریکن های اخیرا تهیه فیلم سینمایی The Ultimate Playlist Of Noise (پلی لیست نهایی سر و صدا) محصول هولو را با بازی مدلین برور و کین جانسون برعهده داشته‌اند.

منبع: ددلاین

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *