حضور چند ستاره هالیوود در فیلم وس اندرسون

چهارشنبه 27 مرداد , 1400

به گزارش سایت هالییود ریپورتر برایان کرانستون ، هوپ دیویس ، جفری رایت و لیو شرایبر به جمع بازیگران فیلم پر ستاره وس اندرسون پیوستند.

حضور چند ستاره هالیوود در فیلم وس اندرسون

کرانستون، دیویس، رایت و شرایبر در این فیلم در کنار اسکارلت جوهانسون، تیلدا سوینتن، جیسون شوارتزمن، آدرین برودی، مارگو رابی  و تام هنکس به ایفای نقش خواهند پرداخت.

اندرسون، نویسنده و کارگردانی مشهور سینما، به خاطر سبک خاص خود در طراحی میزانسن و ساخت فیلم‌های درخشانی چون “راشمور”، “خانواده اشرافی تننبام”، “آقای فاکس شگفت” انگیز و “هتل بزرگ بوداپست” شهرتی جهانی دارد.

باور بر این است که این پروژه در ابتدا قرار بوده در شهر رم فیلمبرداری شود اما لوکیشن فیلم‌برداری در اوایل سال جاری به اسپانیا منتقل شد. محل جدید فیلم‌برداری در شهر کوچک چینچون در جنوب شرقی مادرید واقع شده که منظره‌ای بیابانی دارد. در حال حاضر هیچ جزئیاتی از داستان و شخصیت‌های بازیگران در فیلم فاش نشده است.

طبق گزارش منتشر شده فیلم‌برداری این فیلم قرار است در اواخر ماه سپتامبر به پایان برسد، کمی پیش از اکران عمومی فیلم جدید اندرسون، “گزارش فرانسوی” در ماه اکتبر.

این فیلم اولین همکاری هوپ دیویس با وس اندرسون است، دیویس پیش از این در سریال “عالیجناب” از شبکه شوتایم با برایان کرانستون هم‌بازی شد و سال گذشته در فیلم “گرینلند” در برابر جرارد باتلر ظاهر شد.

سابقه همکاری کرانستون و شرایبر با وس اندرسون به فیلم “جزیره سگ‌ها” بر می‌گردد، شرایبر همچنین به همراه جفری رایت در فیلم “گزارش فرانسوی” به ایفای نقش می‌پردازند. از دیگر نقش‌آفرینی‌های اخیر رایت می‌توان به صداپیشگی شخصیت واچر در انیمیشن “چه می‌شد اگر …؟” و بازی در نقش کمیسر گوردون در  فیلم “بتمن” اشاره کرد.

منبع

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *