حضور اسپایدر گوئن در فیلم انتقال جویان: مرحله ی آخر

جمعه 12 اردیبهشت , 1399

اگر در حین دیدن آخرین فیلم Avengers یک لحظه از تماشا غافل شوید، ممکن است صحنه ی مهمی را از دست بدهید، به نظر می رسد که اسپایدر گن در قسمتی این فیلم حضور دارد و با پیتر پارکر در دبیرستان همکلاسی است. حضور اسپایدر گوئن توانسته بسیاری از طرفداران را متحیر کند.

وقتی که طرفداران نسخه بلوری Avengers: Endgame را در ۱۳ آگوست دیدند- یا اگر نسخه دیجیتالی را که الان هم در دسترس است دانلود کرده باشند- ممکن است در نهایت چند صحنه ی جالب را کشف کنند.  هواداران تیزچشم قبلاً متوجه شده اند که فردی شبیه به گوئن استیسی، با نام مستعار اسپایدر گوئن در قسمتی از این فیلم دیده می شود که در راهروهای دبیرستان پیتر پارکر (اسپایدر من) در بین بقیه دانش آموزان راه می رود.

حضور اسپایدر گوئن در قسمتی از فیلم

اگر از نزدیک به صحنه نگاه کنید: وقتی پارکر بعد از اینکه توسط تانوس اذیت می شود و با دوستش ند در راهرو مدرسه دوباره به هم می پیوندند، می توانید یک دختر بلوند را که دامن چاپی عنکبوتی پوشیده است و با یک کوله پشتی صورتی در راه رو راه می رود را در پایین سمت چپ صفحه نمایش ببینید.

اگرچه ما نمی توانیم نگاه بهتری به این دختر اسرار آمیز بیندازیم، اما به نظر می رسد که می تواند گوئن استیسی / اسپایدر گوئن باشد.  کارگردانان Endgame ، برادران روسو، و فیلمنامه نویسان کریستوفر مارکوس و استفان مک فلی هنوز به طور رسمی تأیید نکرده اند که این دختر که در دبیرستان پارکر مشاهده شده، گون استیسی است.

مارول، برادران روسو، مارکوس و McFeely هنور به درخواست اظهار نظر در این خصوص پاسخ نداده اند. طرفداران مارول با شخصیت اسپایدر گوئن در سال گذشته در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse آشنا شده اند.

حضور اسپایدر گوئن در فیلم جدید انتقام جویان

اسپایدر گوئن یک شخصیت خیالی در کتاب‌ های کامیک منتشر شده توسط مارول کامیکس است، که معمولا به عنوان شخصیت مکمل در کنار مرد عنکبوتی حضور دارد. شخصیت گوئن استیسی توسط نویسنده استن لی و طراح استیو دیتکو خلق شده است؛ که برای اولین بار در شماره ۳۱ از مجموعه کمیک مرد عنکبوتی شگفت ‌انگیز (دسامبر ۱۹۶۵) معرفی شد. این شخصیت پیش از این نیز در فیلم های مختلفی که اسپایدرمن نقش اول آن را ایفا می کند، نقش های کوتاهی داشت.

در کمیک های مارول، گوئن استیسی و نه پیتر پارکر توسط یک عنکبوت رادیواکتیو گاز گرفته شده و ابرقهرمان Spider-Woman (که بیشتر توسط هواداران Spider-Gwen خوانده می شود) نامیده می شود و از قدرت خود برای محافظت از نیویورک استفاده می کند. شاید این حضور اسپایدر گوئن به این معنی باشد که بتوانیم او را در یک فیلم MCU لایواکشن یا حتی سریال های دیزنی پلاس ببینیم.

افرادی که هوادار حضور یک ابرقهرمان زن در فیلم های جدید هستند کاملا منتظر فیلم جدیدی با حضور اسپایدر گوئن هستند. باید دید آیا این امیدواری ها نتیجه بخش است یا خیر.

منبع: Cnet.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *