حضور اوبی وان کنوبی در سریال جدید جنگ ستارگان

دوشنبه 24 خرداد , 1400

به‌تازگی اولین تصاویر از پشت صحنه سریال Obi-Wan Kenobi منتشر شده که در آن شاهد بازگشت ایوان مک‌گرگور برای بازی در نقش اوبی وان کنوبی هستیم.

حضور اوبی وان کنوبی در سریال جدید جنگ ستارگان

سرانجام مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Obi-Wan Kenobi در استودیویی فیلمسازی در لس آنجلس آغاز شد که پیش از این تولید سریال The Mandalorian و همچنین بوبا فت در این مکان انجام شده بود و حالا باعث عقب افتادن زمان شروع تولید فصل سوم سریال مندلورین شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال اوبی وان کنوبی منتشر شده است.

البته مک‌گرگور با یک روپوش در این تصاویر قابل مشاهده است و نمی‌توان لباس این جدای محبوب را مشاهده کرد. همچنین در این تصاویر خبری از حضور هایدن کریستنسن برای بازی در نقش دارث ویدر در سریال جدید دنیای جنگ ستارگان نیست، اما می‌توان سربازان امپراطوری و استروم‌تروپرها را مشاهده کرد. اکثر افراد حاضر در صحنه قابل تشخیص نیستند، اما ایندریا وارما یکی از معدود بازیگرانی است که می‌توان آن را تشخیص داد که لباس نیروهای امپراطوری را بر تن دارد.

باتوجه‌به اینکه فیلم‌برداری و تولید سریال Obi-Wan Kenobi در یک استودیو انجام می‌شود، بیشتر بازیگران حاضر در حال بازگشت از صحنه برای استراحت یا در حال رفتن به استودیو برای فیلم‌برداری هستند و تصویری از داخل خود استودیو وجود ندارد. ایوان مک‌گرگور در نقش اوبی وان کنوبی، هایدن کریستنسن در نقش دارث ویدر، موزز اینگرام، جوئل اجرتون، بانی پایسی، کمیل نانجیانی، ایندریا وارما، روپرت فرند، اوشی جکسون جونیور، سانگ کانگ، سیمون کسل و بنی سفدی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال اوبی وان کنوبی حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

منبع: comicbookmovie

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *