حضور تام هالند در سه فیلم دیگر Spider-Man

حضور تام هالند در سه فیلم دیگر Spider-Man

Spider-Man: No Way Home سرانجام چند هفته دیگر اکران خواهد شد و ایمی پاسکال تهیه‌کننده سونی فاش کرد که در آینده فیلم‌های بیشتری از این سری با حضور تام هالند ساخته خواهند شد. پاسکال در مصاحبه جدید خود با Fandango اعلام کرد که No Way Home آخرین فیلم مرد عنکبوتی نیست که سونی با همکاری مارول تولید می‌کند. او همچنین فاش کرد که فیلم آینده این سری نیز بخشی از یک سه گانه جدید خواهد بود و یک بار دیگر شاهد حضور تام هالند در نقش قهرمان داستان هستیم.

او گفت:

این آخرین فیلمی نیست که قرار است با مارول بسازیم. ما در حال آماده شدن برای ساخت فیلم بعدی مرد عنکبوتی با تام هالند و مارول هستیم. همچنین به عنوان یک سه‌گانه درباره آن فکر می‌کنیم و هم اکنون به سراغ آن‌ها رفته‌ایم. No Way Home آخرین فیلم ما در دنیای سینمایی ماورل نخواهد بود.

 

حضور تام هالند در سه فیلم دیگر Spider-Man

طبق گفته پاسکال، می‌توان انتظار داشت که هالند همچنان در یک فیلم دیگر از سری Spider-Man حضور داشته باشد، اما با توجه به اینکه او به حضور این بازیگر در هر سه فیلم اشاره‌ای نکرد، حضور هالند در تمام فیلم‌های این سه‌گانه را نمی‌توان به صورت قطعی تایید کرد.

این احتمال وجود دارد که در اولین قسمت از این سه‌گانه جدید حضور داشته باشد و سپس فرد دیگری مانند مایلز مورالس در فیلم‌های بعدی حضور داشته باشد. Spider-Man: No Way Home سرانجام در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) در سینماها اکران خواهد شد. هم اکنون بلیط‌های اکران سینمایی فیلم در حال فروش هستند که موج جدیدی از واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع شکل گرفته است. با این وجود در ۱۸ روز آینده انتظار طولانی مدت طرفداران این سری در نهایت به پایان خواهد رسید.

منبع

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *