زمان انتشار فیلم Eternals در دیزنی پلاس اعلام شد

زمان انتشار فیلم Eternals در دیزنی پلاس اعلام شد

شرکت مارول به تازگی اعلام کرد فیلم Eternals که ماه پیش اکران سراسری خود را آغاز کرده بود، در دی ماه برای دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. فیلم Eternals ساخته کلوئی ژائو که به عنوان دومین فیلم از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول معرفی شده بود، پیش از این قرار بود در ماه نوامبر ۲۰۲۰ (آبان ۱۳۹۹) در سینماها اکران شود. با فراگیر شدن پاندمی ویروس کرونا در سرتاسر دنیا، شرکت‌های دیزنی و مارول مجبور شدند که برنامه‌های اکران خود را تغییر دهند و تاریخ اکران فیلم Eternals نیز چندین بار به تعویق افتاد تا این که بالاخره این فیلم از ماه گذشته منحصراً در سینماهای دنیا، اکران خود را آغاز کرد. داستان فیلم حول یک گروه ده نفره جادوانه می‌گذرد که هفت هزار سال بر روی زمین مراقب انسان‌ها بودند و زمانی که می‌فهمند یک Celestial قصد دارد سیاره زمین را نابود کند، تصمیم می‌گیرند که بالاخره در جریان امور مداخله کنند و جلوی او را بگیرند.

 

زمان انتشار فیلم Eternals در دیزنی پلاس اعلام شد

 

فیلم Eternals در هنگام عرضه با بازخوردهای ضد و نقیضی رو به رو شد. با وجود واکنش شدید مخاطبین و میزان رضایت ۸۰ درصدی تماشاگران، این فیلم تبدیل به اولین اثر از دنیای سینمایی مارول شد که بر اساس نقدهای منتشر شده در وبسایت راتن تومیتوز (Rotten Tomamtoes)، درجه «گوجه گندیده» را دریافت کرده است. میزان رضایت ۴۸ درصدی از ۳۵۹ نقد وارد گواه این موضوع است. ذات اختلاف برانگیز و تفرقه افکن داستان این فیلم باعث به وجود آمدن بحث‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی شد اما باز هم تموم این اتفاقات باعث نشد که فیلم در گیشه، فروش موفقی را تجربه نکند. فیلم Eternals تاکنون ۱۵۰ میلیون دلار در کشور آمریکا فروش کرده و ۲۱۷ میلیون دلار نیز از فروش خارجی خود کسب کرده تا در مجموع به فروش قابل توجه ۳۶۸ میلیون دلاری رسیده باشد.

هر چند شاید بتوان گفت نسبت به بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری خود فروش خوبی نداشته اما از آنجا که همچنان در دوران پاندمی کرونا به سر می‌بریم، باید گفت که فروش خوبی بوده و به زودی از فروش فیلم Black Widow نیز سبقت می‌گیرد. با وجود این که فیلم جدید کلوئی ژائو در کشور چین اکران نمی‌شود، حتی این شانس را دارد که از فروش فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings نیز عبور کند.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *