زک اسنایدر روی پروژه جدید DC فعالیت می کند

زک اسنایدر روی پروژه جدید DC فعالیت می کند

زک اسنایدر کارگردان جاستیس لیگ (Justice League) به تازگی ویدئویی منتشر کرده که برخی طرفداران تصور می‌کنند خبر از ساخت یک پروژه جدید DC می‌دهد. ویدئوکلیپی که زک اسنایدر در صفحه رسمی خود در وبسایت Vero منتشر کرده، یک خوراک بوقلمون مخصوص روز شکرگزاری را به نمایش می‌گذارد که با کپشن «شکرگزارم» همراه شده است. هر چند چیزی که در پشت زمینه این بوقلمون به نمایش در آمده، طرفداران فیلم جاستیس لیگ را متقاعد کرده که این کارگردان بار دیگر برای یک فیلم اقتباسی جدید از کمیک بوک‌های دی‌سی بر خواهد گشت.

کتابی که بر روی پیشخوان آشپزخانه در پشت زمینه عکس قرار گرفته، به نظر می‌رسد که یک نسخه از کمیک بوک Absolute Final Crisis دی‌سی است که زیر یک جفت دفترچه یادداشت قرار گرفته است. شاید این ویدئو یک گمانه زنی بیشتر نباشد اما طرفداران دی‌سی متقاعد شده‌اند که کلیپ منتشر شده توسط اسنایدر خبر از یک پروژه سینمایی Final Crisis می‌دهد. مخصوصاً از آنجا که کلی استاب (Clay Staub) کارگردان گروه دوم فیلم جاستیس لیگ زک اسنایدر، به تازگی عکسی را در اکانت توئیتر خود منتشر کرده بود که دارکساید (Darkseid) و دساد (Desaad) را با کپشن «بگذارید آغاز شود…» به نمایش می‌گذاشت:

کمیک بوک Final Crisis یک مینی‌ سری هفت شماره‌ای به قلم گرنت موریسون (Grant Morrison) بود که اولین بار در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. در این رویداد کراس‌اوور داستان عمدتاً بر حول شخصیت دارکساید می‌گذشت که موفق می‌شود با استفاده از معادله ضد حیات (Anti-Life Equation) میلیون‌ها انسان بر روی کره زمین را به بردگی خود در می‌آورد که در نهایت به دست قهرمانان دی‌سی شکست می‌خورد.

 

زک اسنایدر روی پروژه جدید DC فعالیت می کند

 

از آنجا که هر دو شخصیت دارکساید و دساد نقش‌هایی کلیدی و مهمی در کمیک بوک Final Crisis ایفا می‌کنند، طرح اولیه‌ای که استاب در توئیتر خود به اشتراک گذاشته بود، به طرز خاصی تبدیل به یک مورد جالب می‌شود. هر چند استاب در ادامه شفاف سازی کرد که این نقاشی دستی را زمانی که او نسخه اسنایدر کات جاستیس لیگ را تماشا می‌کرد، کشیده است. اما با وجود این حرف‌ها، زمان بندی ارسال این طراحی در توئیتر توسط استاب و سپس انتشار ویدئو کلیپ توسط اسنایدر، برای طرفداران دی‌سی مشکوک به نظر می‌رسد.

البته زک اسنایدر پس از آن که نسخه Zack Snyder’s Justice League را منتشر کرد، در گفتگویی اعلام کرده بود که کار او با دنیای دی‌سی به پایان رسیده است. هر چند اسنایدر در یکی از تورهای مطبوعاتی طولانی که برای اسنایدر کات برگزار شده بود، لوکیشن‌هایی را که دوست داشت داستانش را در آنجا روایت کند، فاش کرد و قسمتی از داستان‌‌هایی که برای فیلم جاستیس لیگ ۲ برنامه ریزی کرده بود را بیان کرد که مربوط به دارکساید و معادله ضد حیات میشد، معادله‌ای که می‌تواند تاثیر بسیار منفی‌ روی سوپرمن بگذارد. داستانی که از برخی جهات شبیه داستان Final Crisis بود. او همچنین از علاقه خود برای حضور شخصیت‌های کت‌وومن و ریدلر در فیلم‌های دی‌سی گفته بود.

در نهایت باید گفت که هنوز چیزی برای هیجان زده شدن طرفداران وجود ندارد. ویدئوی منتشر شده توسط اسنایدر، فاصله بسیار زیادی بر هر گونه اعلامیه رسمی ساخت فیلم دارد و به علاوه این احتمال نیز وجود دارد که فقط یک اتفاق تصادفی بوده… یا آن که شاید کارگردان با طرفداران خود بازی می‌کند. بالاخره اسنایدر پیش از این اظهار داشت که برادران وارنر به شدت مخالفت برداشت او از قهرمانان دی‌سی بودند. آن سارنوف، مدیر عامل وارنر نیز تایید کرده بود که استودیو هیچ برنامه‌ای برای ادامه دادن جاستیس لیگ اسنایدر ندارد. پس به احتمال قوی، اسنایدر به DCEU باز نخواهد گشت. حتی اگر بوقلمون روز شکرگزاری حاکی از یک چیز دیگر باشد.

 

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *