حضور جین اسمارت در نقش سیلک اسپکتر در سریال Watchmen

همانطور که همه حدس می‌زدیم جین اسمارت در سریال Watchmen در نقش سیلک اسپکتر ظاهر خواهد شد. تا پیش از این فقط خبر حضور جین اسمارت در Watchmen تایید شده بود، حالا در حاشیه برگزاری کنفرانس مطبوعاتی شبکه HBO (همان شبکه‌ای که سریال Watchmen از آن پخش می‌شود.) حین برگزاری مراسم انجمن منتقدان تلویزیون تایید شد که جین اسمارت نقش مامور لوری بلیک یا همان سیلک اسپکتر را در این سریال بازی می‌کند. دیمون لیندلوف هم در همین مراسم و در گفتوگو با سایت IGN این نکته را گفته بود.

جین اسمارت

البته تا قبل از این هم با تریلری که در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۹ پخش شد، می‌شد حدس زد که جین اسمارت نقش سیلک اسپکتر را بازی می‌کند. در این تریلر جین اسمارت می‌خواهد لباس مخصوصش را بپوشد و حساب دشمنان را برسد. به علاوه دکتر منهتن هم دیده شده (با حضوری کوتاه و تاثیرگذار) هرچند مشخص نیست چقدر قرار است او را در سریال ببینیم.

شخصیت سیلک اسپکتر را آلن مور (نویسنده) و دیو گیبنز (طراح) خلق کرده‌اند. او اولین بار در کامیک بوک های Watchmen در سپتامبر ۱۹۸۶ معرفی شد. فیلم‌های نئو نوآر و ابرقهرمانی Watchmen هم در سال ۲۰۰۹ پخش شد و تماشاچیان و منتقدان از آن استقبال خوبی کردند. فیلمی که با بودجه ۱۳۸ میلیون دلاری ساخته شد و ۱۸۵ میلیون دلار هم در گیشه فروش داشت.

کارگردانی نسخه سینمایی Watchmen را زک اسنایدر انجام داد و نویسندگان آن دیوید هیتر و آلکس سه بودند. در این فیلم ایفای نقش سیلک اسپکتر بر عهده خواننده و مدل سوئدی کانادایی مالین اکرمان بود و بازیگرانی مثل بیلی کروداپ، کارلا گوجینو، جفری دین مورگان، جکی ارل هیلی، بیلی کروداپ، پاتریک ویلسون و متیو گوود هم حضور داشتند.

در اولین تریلری که از این سریال در اردیبهشت ماه پخش شد یک نگاه واقع‌گرایانه به دنیا به تماشاچی ارائه شد. چون دهه‌ها پس از حوادث کمیک واچمن، فعالیت‌های ابرقهرمانی غیرقانونی شده‌اند. با این وجود گروهی که ماسک‌هایی الهام گرفته از ماسک رورشاک دارند علیه دولت فعالیت می‌کنند.

بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند عبارت هستند از: جرمی آیرونز در نقش ادرین وایت (آزیمندیس)، رجینا کینگ در نقش آنجلا آبراهام، دان جانسون در نقش رئیس جاد، تیم بلیک نلسون در نقش Looking Glass، جین اسمارت در نقش مأمور بلیک/سیلک اسپکتر، لوئیس گوست جونیور در نقش Old Man، آدلاید کلمنس در نقش Pirate Jenny، اندرو هاوارد در نقش Red Scare، یحیی عبدالمتین دوم در نقش کال آبراهام، تام میسون در نقش مارکوس ماز (مایم)، فرانسیس فیشر در نقش جین کراوفورد، جیکوب مینگ-ترنت در نقش پاندا، سارا ویکرز در نقش اریکا منسون (Marionette)، دیلن شامینگ، لیلی رز اسمیت، جیمز ولک، هانگ چائو در نقش لیدی تی (Lady T) و آدلین اسپون.

فصل اول Watchman پاییر ۲۰۱۹ از شبکه HBO پخش می‌شود و ۱۰ قسمت دارد.

منبع: www.ign.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *