حضور دنزل واشنگتن در فیلم The Equalizer 3

حضور دنزل واشنگتن در فیلم The Equalizer 3

خبرها حاکی از آن است که فیلم The Equalizer 3 (اکولایزر ۳) در دست ساخت قرار دارد. سری فیلم‌های اکولایزر با حضور دنزل واشنگتن و کارگردانی آنتوان فوکوآ از جمله آثار اکشنی است که از سال‌ها پیش کار خود را آغاز کرده و طرفداران زیادی دارد. اکنون پس از اکران دو فیلم، به گفته بازیگر مشهور آن، دنزل واشنگتن می‌توان پس از مدت‌ها سرانجام منتظر فیلم بعدی بود.

آخرین فیلم، یعنی The Equalizer 2، سال ۲۰۱۸ در سینماها اکران شد و از آن زمان تاکنون خبری از فیلم سوم نبود. اخیرا وبسایت collider از فرصت به‌دست آمده استفاده کرده و به بهانه فیلم The Tragedy of Macbeth با نقش‌آفرینی واشنگتن درباره فیلم The Equalizer 3 صحبت کرده است. بازیگر برنده جایزه اسکار، از برنامه‌های بعدیش در سال ۲۰۲۲ و بازی در اکولایزر ۳ گفت:

آن‌ها فیلمنامه اکولایزر ۳ را نوشته‌اند، بنابراین قرار است من در آن حضور داشته باشم. پس باید تمرینات را شروع کنم تا در فرم بدنی مناسب قرار بگیرم و شروع به کتک زدن مردم کنم. بهتر از این نمی‌شود، درست است؟

 

حضور دنزل واشنگتن در فیلم The Equalizer 3

علاوه بر آن، منابع دیگر گزارش داده‌اند که آنتوان فوکوآ در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم سوم است. مذاکرات درحال انجام است، اما انتظار نمی‌رود که توقفی در روند آن وجود داشته باشد. فیلم اکولایزر بر اساس سریال هیجان‌انگیزی به همین نام (در دهه ۸۰ میلادی) ساخته شده که نخستین بار در سال ۲۰۱۴ اکران شد و در آن واشنگتن در نقش رابرت مک کال، یک تفنگدار دریایی سابق که مسیر خشونت آمیزی را از طریق مافیای روسیه برای محافظت از یک نوجوان به نام تری (با بازیکلویی گریس مورتس) می گذراند، بازی می‌کرد.

دنباله این فیلم چهار سال بعد (۲۰۱۸) منتشر شد که در آن شخصیت اصلی (رابرت مک کال) به دنبال انتقام برای قتل یک دوست نزدیک، سوزان پلامر (ملیسا لیو) است. ساخت فیلم The Equalizer 3 هنوز به طور رسمی تایید نشده، اما می‌دانیم که فوکوآ ایده‌های هیجان‌انگیزی دارد و می‌خواهد رابرت مک کال را به خارج از کشور ببرد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *