ممکن است فیلم The Batman تاخیر در اکران پیدا کند

ممکن است فیلم The Batman تاخیر در اکران پیدا کند

فیلم بتمن (The Batman) به کارگردانی مت ریوز و بازی رابرت پتینسون در نقش بتمن یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۲ و دنیای دی‌سی به شمار می‌رود. اکنون با توجه به خیزش سویه اُمیکرون در سراسر جهان، دوباره نگرانی‌هایی برای وضعیت اکران فیلم‌ها در سینماها به‌وجود آمده و فیلم بتمن هم از این قاعده مستثنی نیست.

از همین رو برخی گمان می‌کنند که ممکن است برادران وارنر تصمیم بگیرد تاریخ اکران فیلم را تغییر دهد. درست مانند سونی که اکران فیلم موربیوس را از ماه ژانویه به آپریل آورد و آن را ۴ ماه عقب انداخت. در همین مورد رییس وارنر مدیا، جیسون کیلار، طی مصاحبه اخیر خود توضیحاتی ارائه کرده است:

قطعا ما به تمامی اتفاقات حال حاضر درباره ویروس کرونا و سویه اُمیکرون توجه کامل داریم و درحال حاضر درباره تاریخ اکران فیلم احساس خوبی وجود دارد و استودیو حداقل اکنون مشکلی در رابطه با اکران فیلم در ماه مارس ندارد.

در سال ۲۰۲۱، تمامی فیلم‌های برادران وارنر به‌طور همزمان در سینماها و HBO Max پخش شدند، اما گفته می‌شود برنامه آن‌ها امسال فرق دارد و فیلم‌ها پس از ۴۵ روز اکران اختصاصی در سینماها راهی HBO Max خواهند شد. این بدان معنی است که فیلم بتمن ابتدا در تاریخ ۴ مارس در سینماها اکران و سپس ۴۵ روز بعد (۱۹ آوریل) در HBO Max پخش می‌شود.

 

ممکن است فیلم The Batman تاخیر در اکران پیدا کند

 

اما همانطور که پیش‌تر اشاره شد، تمامی این موارد با توجه به شرایط پاندمی قابل تغییر هستند. در فیلم The Batman رابرت پتینسون در کنار اندی سرکیس در نقش آلفرد، جفری رایت (جیمز گوردون)، جان تورتورو (کارمین فالکون) و زوئی کراویتز در نقش زن گربه‌ای (کت وومن) به نقش‌آفرینی پرداخته است. در تریلر جدیدی که دو هفته پیش منتشر شد، شخصیت کت‌وومن حضور پررنگی داشت. همچنین، شاهد حضور ریدلر (The Riddler) با بازی پل دینو بودیم.

 فیلم بتمن در تاریخ ۴ مارچ ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) اکران خواهد شد و در ۱۹ آپریل ۲۰۲۲ (۳۰ فروردین ۱۴۰۱)، تنها ۴۵ روز پس از اکران در سینماهای دنیا، در دسترس تمام مشترکین HBO Max قرار خواهد گرفت.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *