فیلم بتمن درجه سنی PG-13 را کسب کرد

فیلم بتمن درجه سنی PG-13 را کسب کرد

فیلم بتمن (The Batman) توسط انجمن سینمایی آمریکا رتبه بندی و مشخص شد که فیلم جدید «مت ریوز» یک تجربه PG-13 خواهد بود. طبق توضیحات ارائه شده، فیلم بتمن حاوی «محتوای خشونت آمیز و ناراحت کننده، محتوای درباره مواد مخدر، کلمات توهین آمیز و برخی مطالب نامناسب» است و البته باید اشاره کرد که ظاهرا محتوای بزرگسالان فیلم به اندازه‌ای نبوده که درجه سنی R را دریافت کند.

تاکنون بسیاری از فیلم‌های دیگر بتمن نیز رتبه PG-13 را دریافت کرده‌اند، بنابراین این خبر نمی‌تواند چندان تعجب آور باشد. «کریستوفر نولان» کارگردان سه گانه شوالیه تاریکی نیز با استفاده از مضامین روانشناختی تاریک در فیلم‌های خود چنین درجه سنی را دریافت کرده بود و اکنون به نظر می‌رسد مت ریوز نیز چنین برداشتی را در فیلم خود دارد. (البته که فیلم‌ها با یکدیگر کاملا متفاوت خواهند بود.)

 

فیلم بتمن درجه سنی PG-13 را کسب کرد

 

 تنها استثنا در این مورد Batman v Superman: Dawn of Justice ساخته «زک اسنایدر» بود که هرچند نسخه سینمایی آن با درجه سنی PG-13 اکران شده بود، اما نسخه طولانی‌ترین از این فیلم تحت عنوان Ultimate Edition با درجه سنی R در پلتفرم‌های خانگی منتشر شد.

در حالی که فیلم The Batman با این درجه سنی می‌تواند توسط مخاطبان بسیار بیشتری دیده شود، اما تریلرهای اخیر فیلم نشان می‌داد که با نسخه‌ای بسیار تاریک از این قهرمان شنل پوش مواجه خواهیم بود که داستان بسیار خاکستری را دنبال می‌کند. در این فیلم «رابرت پتینسون» نقش بتمن/بروس وین، «زوئی کراویتز» نقش سلینا کیل/کت‌وومن، «اندی سرکیس» نقش آلفرد پنی ورث، «جفری رایت» نقش جیمز گوردون، «پل دانو» نقش ریدلر و «کالین فارل» نقش اسوالد کوبلپات یا همان پنگوئن را بازی خواهند کرد.

فیلم جدید بتمن را در تاریخ ۴ مارچ ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) اکران خواهد شد و در تاریخ ۱۹ آپریل ۲۰۲۲ (۳۰ فروردین ۱۴۰۱)، تنها ۴۶ روز پس از اکران در سینماهای دنیا، در دسترس تمام مشترکین HBO Max قرار خواهد گرفت.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *