حضور دو بازیگر دیگر به فهرست بازیگران Indiana Jones 5

شنبه 25 اردیبهشت , 1400

بوید هالبروک و شوانتی رنه ویلسون دو بازیگر جدیدی هستند که قرار است شاهد حضور آن‌ها در فیلم Indiana Jones 5 باشیم.

حضور دو بازیگر دیگر به فهرست بازیگران Indiana Jones 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ۲ بازیگر دیگر به جمع بازیگران فیلم Indiana Jones 5 اضافه شده است. بوید هالبروک و شوانتی رنه ویلسون دو بازیگر جدیدی هستند که پس از توافق با والت دیزنی و لوکاس فیلم به جمع بازیگران قسمت پنجم فیلم Indiana Jones اضافه شده‌اند. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش هالبروک و ویلسون در قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز در دسترس نیست. پیش از این شاهد پیوستن فیبی والر-بریج به‌عنوان بازیگر نقش اصلی زن، مدس میکلسن و توماس کرچمان به جمع بازیگران فیلم Indiana Jones 5 بودیم.

جیمز منگولد با سابقه کارگردانی آثاری چون فیلم Walk the Line (سربه‌راه باش)، فیلم Logan (لوگان) و فیلم Ford v Ferrari (فورد دربرابر فراری)، وظیفه کارگردانی فیلم Indiana Jones 5 را بر عهده دارد که او درواقع جانشین استیون اسپیلبرگ شده که پیش از این وظیفه کارگردانی ۴ قسمت قبلی فیلم Indiana Jones را بر عهده داشته بود. در این فیلم اکشن و ماجراجویی قرار است شاهد بازگشت هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز باشیم و همچنین جان ویلیامز برای ساخت موسیقی متن فیلم Indiana Jones 5 باز خواهد گشت.

قسمت جدید فیلم ایندیانا جونز برای اکران در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است. قابل انتظار است که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Indiana Jones 5 از تابستان امسال آغاز شود. هالبروک بیشتر برای بازی در آثاری چون سریال Narcos، فیلم Gone Girl، فیلم The Host، فیلم The Predator، فیلم Logan و فیلم We Can Be Heroes شناخته می‌شود و هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال The Sandman حضور دارد.

منبع: deadline

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *