حضور شخصیتی تعجب برانگیز در فیلم Spider-Man No Way Home

حضور شخصیتی تعجب برانگیز در فیلم Spider-Man No Way Home

بازیگر نقش اسپایدرمن می‌گوید که با یک بازیگر خاص، سکانسی جذاب در فیلم Spider-Man No Way Home دارد. اما هویت او را فاش نمی‌کند. کمتر از دو ماه تا اکران فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» زمان باقی است و طی روزهای اخیر شاهد انتشار اطلاعات و تصاویر تازه از این فیلم مورد انتظار هستیم. فیلم Spider-Man No Way Home قطعا یکی از اسرارآمیزترین پروژه‌ها مابین آثار سینمایی مارول بوده است و مطابق شایعات، شاید بزرگ‌ترین و بلندپروازانه‌ترین فیلم ابرقهرمانی با محوریت مرد عنکبوتی از آب دربیاید.

در جریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، مجله‌ی امپایر سراغ مصاحبه با تام هالند درباره‌ی این فیلم رفته است. هالند به‌عنوان بازیگر نقش مرد عنکبوتی طی صحبت‌های اخیر پیرامون فیلم، به فیلم‌برداری یک صحنه‌ی به‌خصوص با نقش‌آفرینی خودش به‌عنوان پیتر پارکر، عمه می با هنرنمایی مریسا تومِی، هپی با هنرنمایی جان فاورو و یک کاراکتر مرموزِ هیجان‌انگیز اشاره کرده است. هالند پیرامون این صحنه چنین می‌گوید:

«این یکی از باحال‌ترین صحنه‌هایی است که در طول زندگی‌ام موفق به‌حضور در آن شده‌ام! در این صحنه ما چهار نفر (پیتر، عمه می، هپی و آن کاراکتر) را می‌بینیم که دور یک میز نشسته‌اند و درباره‌ی این صحبت می‌کنند که ابرقهرمان بودن چه حس و چه معنایی دارد؟ من و برادرم (هری هالند) روز بعد از ضبط، این صحنه را تماشا کردیم و از شدت تعجب دهان‌مان باز مانده بود!».

هنوز مشخص نیست که این شخصیت چهارم چه کسی خواهد بود. ما می‌دانیم که دکتر استرنج و شخصیت‌هایی مثل گرین گابلین و دکتر اختاپوس (از جهان فیلم‌های مرد عنکبوتی سم ریمی) و الکترو (از جهان فیلم‌های مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز به‌کارگردانی مارک وب) در این فیلم حاضر خواهند بود و با اثری با محوریت جهان‌های موازی (مولتی‌ورس) طرف هستیم.

 

حضور شخصیتی تعجب برانگیز در فیلم Spider-Man No Way Home

 

آیا آن کاراکتر چهارم، مرد عنکبوتیِ توبی مگوایر یا اندرو گارفیلد است که از تجربه‌ی قهرمان بودن، معنی «مرد عنکبوتی بودن» و «مسئولیت‌پذیری» برای پیتر پارکرِ تام هالند صحبت خواهد کرد؟ این فیلم قرار است آخرین قسمت از سه‌گانه‌ی HomeComing باشد و شاید بالاخره آن جمله‌ی «با قدرت زیاد مسئولیت زیاد به‌همراه می‌آید» را در فیلم‌های اسپایدرمن تام هالند هم بشنویم. بیان شدن چنین جمله‌ای از زبان مرد عنکبوتی‌های جهان ریمی یا مارک وب مخصوصا برای اشخاصی که با آن آثار خاطره دارد، احتمالا لحظاتی بی‌نهایت احساسی را رقم می‌زند.

شاید هم این شخصیت مرموز، مت مرداک با هنرنمایی چارلی کاکس باشد. احتمالا از شایعات بازگشت مرداک در این فیلم و تقبل پرونده‌ی قضایی پیتر پارکر توسط این وکیل نابینا باخبر هستید. البته بعید به‌نظر می‌رسد که مرداک به‌این سادگی‌ها از هویت ابرقهرمانی خود به‌عنوان دردویل برای پیتر پارکر، عمه می و هپی پرده‌برداری کند و از «قهرمان بودن» بگوید. اما همواره انواع‌واقسام احتمالات توسط هوادارها بررسی می‌شوند.

اگر یادتان باشد، هالند چند ماه پیش و در زمان فیلم‌برداری مرد عنکبوتی جدید با انتشار یک پست در صفحه‌ی اینستاگرام خود اعلام کرد که «بهترین صحنه‌ی دوران حرفه‌ای خود» را فیلم‌برداری کرده است. در هر حالت برای شناخت این شخصیت مرموز احتمالا باید تا زمان اکران فیلم صبر کنیم.

باتوجه‌به‌تصاویر و مقاله‌ی اختصاصی مجله‌ی امپایر حول محور فیلم Spider-Man 3 که نسخه‌ی کامل آن دو روز دیگر منتشر می‌شود، به‌نظر طی روزهای بعد شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از این فیلم ابرقهرمانی مورد انتظار خواهیم بود. تام هالند، جیمی فاکس، زندیا، بندیکت کامبربچ، آلفرد مولینا، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home هنرنمایی خواهند کرد. کریس مک‌کنا و اریک سامرز نویسندگان این فیلم خواهند بود و جان واتس هم کارگردان این اثر است. واتس در یک مصاحبه‌ی جدید اعلام کرده بود که «راهی به‌خانه نیست» حکم Avengers: Endgame برای فیلم‌های مرد عنکبوتی را دارد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *