حضور مل گیبسون در سریال فرعی جان ویک

حضور مل گیبسون در سریال فرعی جان ویک

مل گیبسون که جایزه اسکار را در کارنامه خود دارد، قرار است در سریال اسپین آف جان ویک (John Wick) یعنی The Continental حضور داشته باشد. به گزارش ددلاین این بازیگر جنجالی و مشهور نقش شخصیتی به نام کورمک‌ (Cormac) را ایفا خواهد نمود.

گیبسون در گذشته صحبت‌های نژادپرستانه و ضد یهودی مختلفی انجام داده و به همین دلیل در هالیوود مخالفان بسیاری دارد. با تمام این اوصاف، او همچنان جزو بازیگران سرشناس و برتر صنعت محسوب می‌شود که نقش‌های مهمی را برعهده می‌گیرد. وی در سال‌های دور به‌خاطر فیلم شگفت‌انگیز «شجاع‌دل» (Braveheart) برنده جایزه اسکار شده بود.

از سوی دیگر سریال کانتیننتال نوعی پیش درآمد بر فیلم‌های جان ویک با بازی کیانو ریوز محسوب می‌شود که طبق تایید سازندگان، خود ریوز در آن حضور نخواهد داشت. در این سریال ما با تاریخچه و گذشته هتل کانتیننتال که در فیلم‌ها دیده‌ایم آشنا می‌شویم. شخصیت اصلی The Continental نسخه جوان‌تر وینستون اسکات در سال ۱۹۷۵ در نیویورک خواهد بود.

 

حضور مل گیبسون در سریال فرعی جان ویک

 

ایان مک‌شین در فیلم‌های اصلی جان ویک نقش وینستون را ایفا کرده اما تاکنون صحبتی از حضور وی در سریال به میان نیامده است. گرچه باتوجه به اینکه می‌خواهیم به دوران جوانی او سفر کنیم، عدم حضور مک‌شیک منطقی به‌نظر می‌رسد.

The Continental قرار است یک برنامه ویژه یا مینی سریال سه قسمتی باشد که در سه شب و قسمت‌های ۹۰ دقیقه‌ای از شبکه Starz پخش می‌شود. ساخت هر یک از این سه قیمت بیشتر از ۲۰ میلیون دلار هزینه خواهد داشت. همچنین هالیوود ریپورتر تایید کرده که قسمت اول و سوم این مینی سریال توسط آلبرت هیوز (با سابقه ساخت فیلم The Book of Eli) کارگردانی می‌شود.

 همان‌طور که می‌دانید علاوه بر این سریال، فیلم سینمایی John Wick 4 نیز در دست ساخت است اما فعلا تاریخ انتشار هیچ کدام را به صورت دقیق نمی‌دانیم.

منبع

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *