فیلم های بیشتری از مارول با تاخیر اکران می شود

فیلم های بیشتری از مارول با تاخیر اکران می شود

دیزنی تاریخ اکران چندین فیلم آینده خود مانند Thor: Love and Thunder و Indiana Jones 5 را به تعویق انداخته است که اکثر آن‌ها بخشی از دنیای سینمایی مارول (MCU) هستند. در زمان همه‌گیری کرونا، علاقه‌مندان به سینما عادت کرده‌اند که تاریخ اکران فیلم‌ها با تاخیر مواجه شود و در برخی موارد فیلم‌ها چندین بار با تاخیر مواجه می‌شوند. همه‌گیری باعث تعطیلی سینماها شد و بسیاری از فیلمسازان نیز فیلم‌های خود را برای اکران سینمایی مجبور شدند به تاخیر بیندازند. اکنون که به نظر می‌رسد این مشکلات در حال برطرف شدن هستند، دیزنی اکران فیلم‌های زیادی را به تاخیر انداخته است.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness که دنباله فیلم اول دکتر استرنج محسوب می‌شود، در ابتدا قرار بود تا ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) اکران شود. اما اکنون طبق برنامه ارائه شده از سوی دیزنی اکران این فیلم تا ۶ مه ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) تاخیر خورده است.

متاسفانه در دنیای سینمایی مارول همه چیز به یکدیگر پیچیده است، به همین دلیل تاخیر یکی از فیلم‌ها روی اکران فیلم‌های بعدی نیز تاثیرگذار است. به همین منظور تاریخ انتشار فیلم Thor: Love And Thunder و Black Panther: Wakanda Forever نیز با تاخیر مواجه شده است. فیلم Thor 4 اکنون قرار است ژوئیه ۲۰۲۲ (تیر – مرداد ۱۴۰۱) و فیلم Black Panther 2 در نوامبر ۲۰۲۲ ( آبان – آذر ۱۴۰۱) اکران خواهند شد.

 

فیلم های بیشتری از مارول با تاخیر اکران می شود

 

این موضوع به همین ترتیب روی سایر پروژه‌های دنیایی سینمایی مارول نیز ادامه دارد. با این وجود فیلم The Marvels تا سال ۲۰۲۳ اکران نخواهد شد و فیلم Ant-Man and The Wasp: Quantumania اکنون در ژوئیه ۲۰۲۳ (تیر – مرداد ۱۴۰۲) راهی سالن‌های سینما خواهد شد.

 در حالی که این موضوع باعث تغییر تاریخ اکران دو فیلم معرفی نشده مارول نیز شده است، هیچ اشاره‌ای به Guardians of the Galaxy 3 نشده و انتظار می‌رود فیلم آینده «جیمز گان» در همان تاریخ ۵ مه ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران شود.

البته این امر فقط روی فیلم‌های مارول تاثیرگذار نبوده، زیرا فیلم Indiana Jones 5 نیز که هنوز نام رسمی آن مشخص نشده است، تقریبا یک سال دیرتر و در تابستان ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *