فیلمبرداری فیلم The Flash به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم The Flash به پایان رسید

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Flash از فروردین امسال در استودیوهای فیلمسازی Leavesden در بریتانیا که به برادران وارنر تعلق دارد، آغاز شد و مدتی پیش اولین تیزر فیلم فلش در رویداد DC FanDome پخش شد. حال طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید جدیدترین فیلم دنیای دی سی رسما به پایان رسیده است.

تصاویر حاوی نکته خاصی نیستند و در آن تنها شاهد حضور موشیاتی و اعضای تیم تولید هستیم. در هر حال موشیاتی از تمامی اعضای تیم تولید و بازیگران فیلم The Flash بابت تلاشی که این طی این‌ ماه‌ها برای تولید فیلم انجام دادند‌، تشکر کرد. فیلم فلش سال‌ها در دست ساخت است و بالاخره پس از چندین سال انتظار و تأخیر، این فیلم قرار است سال آینده اکران شود. پیش از این جاناتان گلدستاین و جان فرانسیس دالی، سث گراهام-اسمیث و ریک فامویوا، قرار بود فیلم The Flash را کارگردانی کنند که هر یک به علت اختلاف نظر با برادران وارنر از پروژه جدا شدند.

 

فیلمبرداری فیلم The Flash به پایان رسید

 

ازرا میلر در نقش بری آلن (فلش)، مایکل کیتون و بن افلک هر دو در نقش بروس وین (بتمن)، ساشا کال در نقش سوپرگرل، کرسی کلمونس در نقش آیریس وست، ماریبل وردو در نقش نورا آلن، ران لیوینگستون در نقش هنری آلن، ایان لو در نقش کودکی بری آلن، سرشه مونیکا جکسون و رودی منکوزو، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Flash تایید و اعلام شده است. اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم فلش را براساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون بر عهده دارد.

فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *