خالق Uncharted با نویسنده Star Wars: Ragtag در بازی دیگری همکاری می کند

چهارشنبه 29 اردیبهشت , 1400

امی هنیگ و تاد استاشویک روی یک بازی اکشن ماجرایی برای شرکت Skydance Media کار می‌کنند.

خالق Uncharted با نویسنده Star Wars: Ragtag در بازی دیگری همکاری می کند

حدود یک سال و نیم قبل بود که خبری منتشر شد مبنی بر ملحق شدن امی هنیگ، خالق بازی آنچارتد (Uncharted) به شرکت اسکای دنس مدیا (Skydance Media)؛ خبری که حکایت از تلاش این شرکت برای فعالیت اساسی در دنیای بازی داشته و آن‌ها استودیوی جدیدی را برای این کار تأسیس کرده‌اند. به‌تازگی مطلع شدیم که تاد استاشویک نیز در ساخت این بازی با هنیگ همکاری خواهد کرد.

استاشویک بازیگر و نویسنده‌ای است که تا امروز دو پروژه ناموفق را همراه هنیگ پشت سر گذاشته است. او قرار بود حضور پررنگی در بازی آنچارتد ۴ داشته باشد و صدایش را هم در اولین تیزر این بازی شنیدیم؛ در دورانی که هنیگ در حال کارگردانی این اثر ناتی داگ بود. ولی بعد از آن اتفاقات زیادی برای آنچارتد ۴ رخ داد و کار به جدایی هنیگ و استاشویک از پروژه رسید.

پس از آن هنیگ با پیوستن به الکترونیک آرتز، هدایت پروژه‌ای مرتبط با جنگ ستارگان (Star Wars) به نام Project Ragtag را برعهده گرفت و در اینجا هم استاشویک با او همکاری داشت و درکنار هنیگ، یکی از نویسندگان بازی محسوب می‌شد. ولی این بازی هم سرنوشت خوبی نداشت و درنهایت تولید آن متوقف شد.

اکنون مدت‌ها بعد از اعلام تأسیس استودیوی بازی‌سازی جدید اسکای دنس مدیا توسط امی هنیگ و جولین بیک (یکی از اعضای سابق الکترونیک آرتز)، تاد استاشویک در توئیتی از حضور خود در بازی اکشن ماجرایی این استودیو خبر داده و از این گفته که همراه تیمی از اهالی حرفه‌ای صنعت بازی روی آن کار می‌کنند و قصد جذب اعضای جدیدی را برای بخش‌های مختلف پروژه دارند؛ از متخصصان انیمیشن که توانایی کار روی انیمیشن‌های درجه یک را داشته باشند تا افرادی که تجربه کار با موتور گرافیکی آنریل (Unreal Engine) را دارند.

منبع: gamesradar

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *