انیمیشن بازی Injustice: Gods Among Us بزودی اکران می شود

پنج‌شنبه 30 اردیبهشت , 1400

DC روی انیمیشن سینمایی جدیدی کار می‌کند و قصد ساخت اقتباسی از بازی بسیار محبوب Injustice: Gods Among Us را دارد.

انیمیشن بازی Injustice: Gods Among Us بزودی اکران می شود

نکته جالب این است که DC یا برادران وارنر به صورت مستقیم این انیمیشن را معرفی نکرده‌اند، بلکه در تریلر Batman: The Long Halloween, Part Two به آن اشاره شده است. نسخه بلوری Batman: The Long Halloween, Part Two با تریلری از انیمیشن Injustice همراه خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از انیمیشن Injustice در اختیار قرار ندارد و باید منتظر پخش Batman: The Long Halloween, Part Two بمانیم که به زودی پخش خواهد شد. همچنین نمی‌دانیم که داستان این انیمیشن چه اندازه به بازی اصلی وفادار خواهد بود. از طرف دیگر بازگشت صداپیشگان Injustice: Gods Among Us می‌تواند با استقبال خوب طرفداران روبه رو شود.

Injustice: Gods Among Us و Injustice 2 در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ به بازار عرضه شده و در یک جهان موازی دیگر جریان دارد. در این دنیا جوکر باعث می‌شود که سوپرمن همسر و فرزند به دنیا نیامده خودش را بکشد که باعث دیوانه شدن او می‌شود. ۵ سال پس از آغاز دیوانگی سوپرمن گذشته و حالا او به یک دیکتاتور تبدیل شده و کل زمین را کنترل می‌کند. به همین خاطر لیگ عدالت از DCU به مبارزه با او می‌رود.

همچنین کمیک‌هایی نیز از این بازی وجود دارد به وقایع بین نسخه اول و دوم می‌پردازد. از این رو انیمیشن Injustice می‌تواند با اقتباس از این کمیک‌های نیز ساخته شود. انتخاب دیگر نیز استفاده از یک داستان اورجینال است که در جهان این بازی‌ها جریان دارد.

منبع: IGN

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *