نتفلیکس به دنبال فعالیت در زمینه بازی های ویدئویی

جمعه 31 اردیبهشت , 1400

براساس یک گزارش جدید به نظر می‌رسد که قصد ساخت و عرضه‌ی دسته‌ای از بازی‌های ویدیویی را دارد و به‌دنبال یک تهیه‌کننده‌ی اجرایی کاربلد برای شروع به انجام این کار می‌گردد.

نتفلیکس به دنبال فعالیت در زمینه بازی های ویدئویی

رسانه The Information در گزارشی اختصاصی اعلام کرد که نتفلیکس طی هفته‌های اخیر مشغول مصاحبه با چندین و چند بازی‌ساز کاربلد قدیمی بوده است. زیرا می‌خواهد سراغ حضور جدی در صنعت بازی‌های ویدیویی برود. نتفلیکس به‌دنبال ایجاد یک اشتراک برای ارائه‌ی تعدادی از بازی‌های ویدیویی است و می‌خواهد از Apple Arcade الهام بگیرد؛ سرویس اپل که شامل چند بازی انحصاری کامل و چند بازی انحصاری زمانی هم می‌شود و ماهانه ۴.۹۹ دلار از گیمر پول می‌گیرد. اپل به پشتیبانی جدی و منظم از اپل آرکید ادامه داده است.

یک نفر به‌صورت رسمی از طرف نتفلیکس خطاب به رسانه پالیگان می‌نویسد: «مشترک‌های نتفلیکس قدر تنوع و کیفیت محتواهای ارائه‌شده به آن‌ها را می‌دانند. به همین دلیل ما مدام در حال گسترش مواردی هستیم که تقدیم آن‌ها می‌کنیم؛ از سریال‌ها و فیلم‌ها تا مستندها، محتوای اورجینال محلی و برنامه‌های تلویزیونی. مشترک‌های نتفلیکس از تعامل بیشتر با داستان‌های مورد علاقه‌ی خود هم لذت می‌برند؛ از تجربه‌ی فیلم‌ها و سریال‌های تعاملی مثل Bandersnatch و You v. Wild تا تجربه‌ی بازی‌هایی که از روی سریال Stranger Things، سریال La Casa de Papel و سری فیلم To All the Boys ساخته شدند. پس ما برای انجام کارهای بیشتر در دنیای سرگرمی‌های تعاملی، هیجان‌زده هستیم».

فارغ از فیلم‌های تعاملی نتفلیکس که در آن‌ها تماشاگر با انتخاب‌های خود مقداری روی چگونگی جلو رفتن قصه تاثیر می‌گذارد، سریال Dota و سریال Castlevania نیز به‌نوعی ارتباط این شبکه با گیمرها را بیشتر کردند. نتفلیکس سریال Magic: The Gathering، سریال Sonic the Hedgehog و سریال League of Legends را هم در آینده تحویل گیمرها می‌دهد.

منبع: polygon

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *