خوشحالی گال گدوت از موفقیت فیلم واندر وومن

این بازیگر از استقبال تماشاگران برای فیلم واندر وومن شگفت زده شده و از فیلم احساس رضایت میکند.

سال ۲۰۱۷ برای گال گدوت که نقش “دیانا تمایکیرا” را بازی کرده بود سالی بسیار خوب بوده و او را به عنوان یک ابر قهرمان به جهان معرفی کرده است.

فیلم واندر وومن با فاصله زیاد موفق ترین و پر فروش ترین فیلم دنیای سینمایی “دی سی” معرفی شده است.این فیلم موفق شده با فروش جهانی ۸۲۰ میلیون دلاری با فاصله زیادی در صدر فیلم های پر فروش دی سی قرار گیرد.
فیلم با کارگردانی “پتی جنکینز” با خط داستانی روان و بازی درخشان بازیگرانش با استقبال شدید مخاطبان رو به رو شد.

گال گدوت سال گذشته در مصاحبه ای در مورد اعلام کرده بود که ار فروش فیلم چندان مطمئن نیست.وی قبل تر تجربه بازی این نقش در فیلم “بتمن علیه سوپرمن” را داشت.هم چنین نقش “گیسل” را در مجموعه فیلمهای “فست اند فیورس” را در کارنامه دارد.اما خود او از نتیجه فیلم به شدت ابراز رضایت میکند:

“همانطور که گفتم,همه چیز با طرز غیر قابل باوری فوق العاده است!.باور نمیکنم که این اتفاقات خوب برای تیم ما پیش آمده.حتی دختر ۶ ساله من که به واسطه طولانی شدن کار بعضی اوقات در کنار ما بود هم از دیدن فیلم هیجان زده است.
او از من میپرسد: مامان چه اتفاقی در حال افتادن است و من به او گفتم که مردم فیلم را دوست دارند.میبینی؟ اگر سخت کار کنی حتما مردم نتیجه آن را با استقبال خوبشان خواهند داد.او با چشمانی گریان به بغل من پرید و گفت :‌بهت افتخار میکنم مامان!.این لحظه ای بود که هیچ وقت به عنوان یک مادر فراموش نمیکنم.این یک لحظه خاص برای من بود.”

موفقیت فیلم در حدی بوده که کمپانی “برادران وارنر” قرار داد جدیدی برای فیلم “واندر وومن ۲” که در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد را با سازندگان فیلم به امضا رسانده.فیلمی که گدوت بار دیگر نقش واندر وومن را با کارگردانی مجدد جنکینز بازی خواهد کرد.

حال دنیا باور دارد که فیلمی با ابر قهرمان زن هم میتواند یک فیلم بسیار موفق باشد.

علی رقم آینده نا مشخص دنیای سینمایی دی سی به نظر میرسد شانس مجموعه فیلمهای واندر وومن برای ادامه دار بودن بسیار زیاد باشد.

گفتیست این فیلم اولین فیلم سینمایی با حضور نقش اول یک ابر قهرمان زن به همراهی کارگردانی زن است.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *