دث استروک به فیلم لیگ عدالت باز می‌گردد

سه‌شنبه 20 آبان , 1399

زک اسنایدر در نظر دارد تا ساخت فیلم لیگ عدالت را شروع کند. پیش از این گفته شده بود که جرد لتو در نقش جوکر به این فیلم باز می‌گردد حال به تازگی مشخص شده است شخصیت دث استروک قرار است به این فیلم اضافه شود.

دث استروک در لیگ عدالت

در تازه ترین اخبار منتشر شده، جو منگنیلو برای بازی در نقش دث استروک قرار است به جمع بازیگران فیلم لیگ عدالت اضافه شود. در سال ۲۰۱۷ بود که کمپانی وارنر و کارگردان آن موقع یعنی جاس ویدن، تغییرات عمده‌ای در فیلم و روند داستان justice league ایجاد کردند و همین تغییرات باعث شد نقدهای منفی به این فیلم وارد شود. بسیاری بر این باور بودند که داستان فیلم لیگ عدالت از انسجام و یکپارچگی خود خارج شده است و کلا آن چیزی که مد نظر زک اسنایدر است ساخته نشده است.

حال زک اسنایدر قرار است این فیلم را آنطور که خود می‌خواهد و بدون دخالت تهیه کنندگان بسازد. او برای این فیلم نقشه‌هایی دارد و قرار است در ۴ قسمت از شبکه HBO MAX پخش شود. او برای جذاب کردن فیلم Justice League در نظر دارد تا از بازیگران معروف و مد نظر مخاطبان استفاده کند. به تازگی اعلام کرده بود که جرد لتو در نقش جوکر به فیلم لیگ عدالت باز می‌گردد و حال اعلام شده است که دث استروک نیز یکی دیگر از شروران این فیلم خواهد بود.

اخبار منتشر شده نشان می‌دهد جو منگنیلو ، بازیگر نقش دث استروک خواهد بود و گفته شده است که او این بار نقش پر رنگ‌تری خواهد داشت. حضور یک شخصیت منفی دیگر در کنار جوکر می‌تواند به محبوبیت فیلم اضافه کند و هوادران را بیش از پیش مشتاق انتشار آن کند. از دیگر ستارگانی که در این فیلم حضور دارند می‌توان به بن افلک در نقش بتمن ، امبر هرد در نقش مرا اشاره کرد. البته جای خالی ستارگانی مانند هنری کویل در نقش سوپرمن احساس می‌شود که باید منتظر نقشه زک اسنایدر برای فیلم Justice league باشیم.

منبع: screenrant

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *