درجه سنی فیلم The Suicide Squad مشخص شد

دوشنبه 15 دی , 1399

جیمز گان سرانجام درجه سنی فیلم The Suicide Squad را تایید کرد و به نظر می‌رسد فیلم جدید دی سی درجه سنی بزرگسال را دریافت کرده است.

درجه سنی The suicide squad

ماه شهریور بود که در رویداد بزرگ DcFanDome شاهد انتشار تریلری از فیلم The Suicide Squad بودیم. پس از آن هم تریلر دیگری از این فیلم منتشر شد و بیشتر بر روی شخصیت‌های اصلی آن تمرکز کرده بود.

از همان زمان یکی از سوالاتی که ذهن کاربران را درگیر کرده بود این بود که درجه سنی The Suicide Squad چقدر است و برای چه گروه سنی قرار است عرضه شود. جیمز گان ظاهرا پاسخ هواداران در این زمینه را داده است و در پاسخ به یکی از هواداران در توییتر گفته است که این فیلم با درجه سنی R قرار است منتشر شود.

گان پیش از این تایید کرده بود که در نظر دارد فیلم جوخه انتحار را با درجه سنی بزرگسال عرضه کند. البته این نکته را باید در نظر داشته باشید که این فیلم هنوز هم در مراحل پیش تولید قرار دارد و هنوز امتیاز رسمی توسط سازمان MPAA مشخص نشده است.

اما ظاهرا جیمز گان از این موضوع اطیمنان دارد که قرار است این فیلم درجه سنی بزرگسال را بگیرد که این می‌تواند خبر خوشی برای طرفداران باشد زیرا پیش از این آثاری نظیر Deadpool در سال ۲۰۱۶ و لوگان در سال ۲۰۱۷ و فیلم Deadpool 2 در سال ۲۰۱۸ که با درجه سنی بزرگسال منتشر شده بودند، عملکرد بسیار عالی و درخشانی داشتند.

مارگو رابی، ادریس البا، جای کورتنی، وایولا دیویس، جوئل کینامن، جان سینا، استیو ایجی، دیوید دستمالچیان، ملکیور، فلولا بورگ، ناتان فیلیون، مایکل روکر، میلینگ ان‌جی، آلیس براگا، پیتر کاپالدی، پیت دیویدسون از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم The Suicide Squad به ایفای نقش بپردازند.

فیلم جوخه انتحار قرار است در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ ( ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ) اکران شود. همچنین چندی پیش تایید شد که همزمان با اکران این فیلم، از طریق سرویس استریم HBO Max نیز منتشر می‌شود.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *