درخواست طرفداران جانی دپ برای بازگشت نقش جک اسپارو

دوشنبه 27 اردیبهشت , 1400

ماجراهای اخیر جانی دپ باعث شد این بازیگر از حضور در فیلم‌های آینده سری Pirates Of The Caribbean کنار گذاشته شود اما به نظر می‌رسد طرفداران مخالف این موضوع هستند و در حال حاضر پتیشن بازگشت این بازیگر به نقش جک اسپارو توسط ۶۰۰ هزار نفر امضا شده است.

درخواست طرفداران جانی دپ برای بازگشت نقش جک اسپارو

هر چند پتیشن‌های طرفداران مخالف تاکنون تاثیر زیادی در تغییر مسائل نداشته‌ است اما با این وجود طرفداران برای بازگشت جانی دپ به نقش جک اسپارو و مجموعه Pirates Of The Caribbean با یکدیگر بسیج شده‌اند. آن‌ها همچنین تهدید کرده‌اند که هر دو فیلم Fantastic Beasts 3 و Aquaman 2 را تحریم خواهند کرد. دلیل این موضوع کنار گذاشته شدن جانی دپ در عنوان اول و حضور «امبر هرد» متهم دیگر پرونده جانی دپ در فیلم Aquaman 2 است.

با این وجود اگر طرفداران دست به این کار بزنند و استقبال آن‌ها از فیلم‌های عنوان شده بسیار کم باشد، تعداد بینندگان فیلم‌ها نیز کاهش پیدا خواهد کرد که این موضوع ممکن است منجر به شکست اقتصادی آن‌ها شود. البته دیزنی تاکنون از درخواست طرفداران نسبت به بازگرداندن این بازیگر به مجموعه دزدان دریایی کارائیب چشم پوشی کرده است.

دپ به عنوان کاپیتان جک اسپارو، نقش بزرگی در محبوبیت و شناخت تمام مجموعه برای دو دهه داشته است و هیچ تضمینی وجود ندارد که ساخت عنوان جدید این مجموعه، بدون شخصیت یا بازیگر برجسته آن، ‌موفقیت‌های قبل را ادامه دهد.با این وجود، پتیشن بازگردانی کاپیتان جک اکنون از ۶۰۰ هزار امضا عبور کرده و هدف یک میلیون نفری را پیش‌ِرو دارد. از این مجموعه در آینده قرار است دو فیلم دیگر ساخته‌شود و همچنین اسپین‌آف با شخصیت اصلی زن و حضور Margot Robbie در دست ساخت است.

منبع: wegotthiscovered

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *