در سریال ارباب حلقه ها یکی از بازیگران Game of Thrones را خواهیم دید!

سه‌شنبه 30 مهر , 1398

اینطور که خبرها نشان می‌دهند قرار است یکی از بازیگران سریال Game of Thrones را در یک نقش منفی در سریال The Lord of the Rings ببینیم. به نقل از ددلاین جوزف ماول (کسی که او را به خاطر بازی کردن نقش بنجن استارک در سریال بازی تاج و تخت و همچنین نقش عیسی مسیح در سریال The Passion  می‌شناسند.) قرار است در سریال ارباب حلقه ها نقش اورن (Oren) را بازی کند. اورن در این سریال فانتزی نقش منفی اصلی است. راستش را بخواهید این اطلاعات با وجود خبرهای ناچیزی که تاکنون از سریال The Lord of the Rings منتشر شده غنیمت است! ما تا اینجا فقط از بازی کردن ویل پولتر در نقش بلدور، مارکلا کاونا در نقش تیرا و مکس بالدری خبر داشتیم و هیچ اطلاعات دیگری از بازیگران این سریال منتشر نشده بود.

ارباب حلقه ها

حالا شبکه آمازون هم با نشان ندادن هیچ واکنش رسمی‌ای ما را در بلاتکلیفی نگه داشته است. اینطور که می‌گویند آمازون می‌خواهد بازیگران و کارگردان های بااستعدادی برای این پروژه استخدام کند و برای این کار یک نگرش جهانی دارد. هرچند تاکنون تمرکزش بیشتر روی استرالیا، بریتانیا و آمریکا بوده است.

به جز این بازیگرانی که گفتیم می‌دانیم که جای دی پین و پاتریک مک کی شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی این سریال هستند. خوان آنتونیو هم قرار است دو قسمت اولش را کارگردانی کند (او قبل از این کارگردانی موفقی در پروژه Jurassic World: Fallen Kingdom  – دنیای ژوراسیک – پادشاهی سقوط کرده داشته است.). این افراد را خود آمازون در ویدئویی که از سریال ارباب حلقه ها منتشر کرد معرفی کرد. بعدتر هم در اسفندماه گذشته گفته شد که اتفاقات سریال  The Lord of the Rings قرار است در دوره دوم جریان داشته باشد و فیلم‌برداری هم در کشور نیوزلند انجام می‌شود. به جز این‌ها دیگر هیچ کس چیزی نمی‌داند!

در این زمینه طرفداران واقعا دارند حرص می‌خورند. چون مراحل فیلمبرداری این سریال هم اوایل سال ۲۰۲۰ شروع می‌شود و زمان انتشارش از آمازون پرایم هم در سال ۲۰۲۱ خواهد بود. معلوم نیست تا کی باید همگی در بی‌خبری از این سریال فوق‌العاده به سر ببریم و آمازون کی می‌خواهد چیزهای بیشتری به ما دوست‌داران دنیای هابیت‌ ها، جن و پری ها و اهریمن ها لو بدهد!

منبع: www.gamespot.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *