در فیلم Amazing Spider-Man 3 اندروگارفید و ونوم حضور دارند

در فیلم Amazing Spider-Man 3 اندروگارفید و ونوم حضور دارند

موفقیت مالی فیلم جدید مرد عنکبوتی برای سونی بسیار خوشایند بوده زیرا آن‌ها ظاهرا قصد دارند سومین فیلم از The Amazing Spider-Man را با حضور اندرو گارفیلد و Venom تولید کنند. از زمان اکران Spider-Man: No Way Home در سینماها دو هفته می‌گذرد و فیلم جدید مرد عنکبوتی تاکنون موفق شده برای مارول و دیزنی یک میلیارد دلار درآمد کسب کند. علیرغم گزارش‌های ثبت شده درباره گونه جدید ویروس کرونا در سراسر جهان، طرفداران اسپایدی همچنین برای دیدن آخرین حضور او در دنیای سینمایی مارول به سینماها مراجعه می‌کنند و این فیلم هم اکنون یکی از پربحث و جدل‌ترین فیلم‌ها در بین طرفداران است.

اکنون به گزارش Forbes سونی در حال بررسی فیلم سوم مرد عنکبوتی با حضور اندرو گارفیلد یعنی The Amazing Spider-Man است و همچنین گفته می‌شود شخصیت Venom با بازی تام هاردی و دیگر اعضای Sinister Six نیز در آن حضور خواهند داشت.

با این حال اگر سونی قصد داشته باشد در این فیلم علاوه بر Venom از سایر اعضای این گروه استفاده کند، احتمالا مانند No Way Home شاهد فیلم دیگری با حضور تعداد زیادی ویلن خواهیم بود. علاوه بر ونوم، می‌توان از موربیوس نیز به عنوان یکی از ویلن‌های احتمالی آن یاد کرد که فیلم مستقل آن با بازی «جرد لتو» در اوایل سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد و احتمالا متوجه جزئیات بیشتری از این شخصیت مرموز شویم. علاوه بر این، احتمال روبرو شدن مجدد مرد عنکبوتی گارفیلد با الکترو (Electro) نیز وجود دارد.

حتی اگر شاهد هیچ شخصیت جدیدی از Sinister Six نباشیم، وجود شخصیت‌هایی مانند ونوم، موربیوس، گرین گابلین (ویلم دفو)، دکتر اختاپوس (آلفرد مولینا)، مرد شنی (توماس هیدن چرچ)، الکترو (جیمی فاکس)، راینو (پل جیاماتی) و لیزارد (ریس ایفانز) کافی به نظر می‌رسد.

از طرفی دیگر روز گذشته شایعات دیگری منتشر شده بود که عنوان می‌کردند  فیلم Venom 3 در یک جهان مولتی‌ورس جریان دارد و مرد عنکبوتی نیز خارج از دنیای خود با ونوم روبه‌رو خواهد شد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *