دنیل کریگ به یکی از فیلم های خود علاقمند نیست

دنیل کریگ به یکی از فیلم های خود علاقمند نیست

دنیل کریگ فاش کرد یکی از فیلم‌های قدیمی خود را اصلا دوست ندارد. این بازیگر هالیوودی هنگامی که فیلمش را در فروشگاه کرایه فیلم می‌دید، به زیر پیشخوان می‌انداخت تا پنهانش کند. دنیل کریگ نام این فیلم را فاش نکرد چرا که به نظرش این کار منصفانه نیست، اما سرنخ‌هایی ارائه کرد تا کار را برای افراد کنجکاو ساده کند.

دنیل کریگ در صحبت‌های خود با گاردین گفت که قدمت این فیلم به قدری زیاد است که احتمالا آن را روی VHS پیدا کنید. زمانی‌که دنیل کریگ به فروشگاه Blockbuster (دلیل دیگری برآن‌که این فیلم قدیمی است) می‌رفت، سعی می‌کرد برای نشان دادن اعتراض خود فیلم را پنهان می‌کرد. کریگ گفت:

«نمی‌خواهم بگویم که کدام فیلم، چون این کار منصفانه‌ای نیست. وارد فروشگاه بلاک‌باستر می‌شدم که نشان می‌دهد چقدر این فیلم قدیمی است و فیلم را در قفسه‌ها می‌دیدم. فکر می‌کنم که فیلم حتی DVD هم نبود و روی VHS بود. می‌گرفتم و پرتش می‌کردم زیر پیشخوان، می‌دانم که در ظاهر این کار اعتراض کوچکی بود، چون فقط در بلاک‌باستر نزدیک خودم این کار را می‌کردم اما راهی بود تا دیگر آن فیلم را نبینم.»

اینکه فکر کنیم دنیل کریگ درمورد چه فیلمی صحبت می‌کند جالب است. باتوجه‌به اینکه این فیلم روی VHS بود و در فروشگاه بلاک‌باستر اجاره داده می‌شد، مطمئنا تعداد گزینه‌های موجود در بین ۷۴ محصولی که دنیل کریگ در آن ظاهر شده است کمتر می‌کند.

دنیل کریگ به یکی از فیلم های خود علاقمند نیست

کریگ در مصاحبه خود اشاره کرد که از کار‌های دوران حرفه‌ای خود پشیمانی ندارد. کریگ همچنین اضافه کرد: «تا به حال از هیچ چیز واقعاً پشیمان نشده‌ام. به‌نظر من وقتی به کاری متعهد می‌شویم باید قبول کنیم که خوب یا بد، همینه که است.»

فیلم No Time To Die جدیدترین فیلم دنیل کریگ است که پنجمین و آخرین ایفای نقش او در فیلم جیمز باند به‌شمار می‌رود. فیلم No Time To Die که قرار است جمعه این هفته در آمریکا اکران شود، در گیشه جهان فروش بسیار خوبی داشته است.

همچنین کریگ برای بازی در نقش بنوا بلانک در فیلم Knives Out 2 بازگشته است. فیلم‌برداری این فیلم به‌تازگی به پایان رسیده است و سال آینده از نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: گیم اسپات

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *