رایان جانسون بدش نمی‌آید اپیزودهایی از فصل دوم The Mandalorian را کارگردانی کند

چهارشنبه 13 آذر , 1398

آخرین خبری که از رایان جانسون موجود است این است که فیلم جدیدش Knives Out (چاقوکشی) اکران شده و موفقیت بسیاری کسب کرده است. آیا حالا که سرش خلوت شده وقت آن نیست که به دنیای Star Wars (جنگ ستارگان) برگردد؟ خصوصا که خودش هم اعلام کرده بدش نمی‌آید اپیزودهایی از فصل دوم سریال جذاب The Mandalorian (ماندالوریان) را کارگردانی کند!

رایان جانسون در مصاحبه‌ای ابراز کرد عکس‌العمل بدی که طرفداران فیلم های جنگ ستارگان نسبت به فیلم The Last Jedi (آخرین جدای) نشان داده‌اند باعث شده او بخواهد جبران کند و برایش فرقی نمی‌کند که با سه‌گانه جدید  Star Wars همکاری کند یا در سریال Mandalorian که محصول دیزنی پلاس است به کار برگردد. او در این باره گفته:

معلوم است که تمایل دارم اپیزودهایی از این سریال Mandalorian  را کارگردانی کنم. اگر وقتش را داشتم خیلی زودتر خودم سراغش می‌رفتم. من از پشت صحنه فصل اول دیدن کردم و به نظرم فوق‌العاده بود. برای من که خیلی جالب بود.

حالا باید ببینیم خبری از حضور جانسون در این فرنچایز می‌شود یا نه؟ به اعتقاد بعضی از افراد این سه گانه هم سرنوشتی مطابق سرنوشت سریال Game of Thrones پیدا خواهد کرد و کنسل خواهد شد. اما طرفداران هشتمین فیلم جنگ ستارگان دوست دارند رایان جانسون هم یک سه گانه مخصوص خودش بسازد و درش سنگ تمام بگذارد.

منبع: www.comingsoon.net

رایان جانسون

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *