رونمایی از بت موبیل فیلم The Batman

شنبه 17 اسفند , 1398

همچنان که هر بار اخبار جدیدی دارد از فیلم The Batman فاش می‌شود این بار در جریان انتشار تصاویر جدید از بت موبیل در فیلم بتمن قرار گرفته‌ایم! تصاویری که مت ریوز در توییت جدیدش منتشر کرده و نشان می‌دهد که وسیله نقلیه شوالیه تاریکی چه شکلی است. این وسیله که راننده‌اش قرار است رابرت پتینسون باشد نسبت به بت موبیل های قبلی ظاهر جذاب‌تری دارد. بیایید ببینیم چه تصاویری از این وسیله منتشر شده است.

بت موبیل بتمن چه شکلی است؟

در سه گانه The Dark Night به کارگردانی کریستوفر نولان یک تامبلر به بت موبیل بت من تبدیل شده بود. ماشینی که شبیه یک تانک بزرگ بود. بعد این وسیله در فیلم های بتمن به کارگردانی تیم برتون ظاهر بهتری پیدا کرد. بت موبیل بعدی که دیدیم در فیلم Justice League (لیگ عدالت) برای بن افلک طراحی شده بود و کاملا مناسب حال و هوای آن فیلم بود. ولی آن بت موبیلی که در مجموعه تلویزیون Batman با بازی آدام وست دیدیم می‌شود گفت مصداق بارز یک ماشین قهرمانانه بود. حالا این یکی ظاهری شبیه به ماشین های قدرتمند فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین) و فیلم های James Bond (جیمز باند) دارد و انگار کاملا برای رابرت پتینسون طراحی شده است. بیایید تصاویر این ماشین را ببینید:

البته قبل از انتشار این تصاویر مت ریوز یک ویدئوی آزمایشی از ظاهر Batman گذاشت و با واکنش‌های مختلفی هم روبرو شد. فیلم The Batman ی که توسط مت ریوز کارگردانی می‌شود یک ریبوت برای مجموعه بتمن است. مت ریوز جز کارگردانی به متنسون تاملین هم در نوشتن فیلمنامه کمک می‌کند. همانطور که قبلا هم گفتیم اول قرار بود بن افلک این فیلم را بسازد و نقش بتمن را بازی کند. ولی در سال ۲۰۱۷ بن افلک کنار کشید و مت ریوز هم رابرت پتینسون را برای نقش‌آفرینی در فیلم جذاب برگزید.

بازیگران فیلم The Batman

در این فیلم رابرت پتینسون نقش بتمن، زوئی کراویتز نقش سلینا کایل/زن گربه‌ای، جفری رایت نقش کمیسر جیمز گوردون، پل دینو نقش ادوارد نیگما/ریدلر، اندی سرکیس نقش آلفرد پنی‌ورث، کالین فارل نقش پنگوئن، پیتر سارسگارد نقش گیل کولسن، جان تورتورو نقش کارماین فالکون و جیمی لاوسون نقش بلا رئال حضور دارند.

از داستان فیلم هم اطلاعاتی در دست نیست فقط می‌دانیم که قرار است بر اساس وقایع کمیک های The Long Halloween و و Year One ساخته شود. فیلم بتمن در ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (یعنی ۴ تیر ۱۴۰۰) اکران می‌شود. شما درباره ماشین بتمن چه نظری دارید؟ آیا با طراحی آن موافق هستید؟

منبع: deadline.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *