به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری سریال واندا ویژن (WandaVision)

چهارشنبه 14 اسفند , 1398

سریال WandaVision سریالی است که قرار است از سرویس استریم دیزنی پلاس پخش بشود و مراحل فیلمبرداری و تولیدش از آذرماه همین امسال در استودیوی فیلمسازی پاین وود آتلانتا شروع شد. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون فیلمبرداری این سریال به پایان رسیده است. این را از تصویری که تیلور گرابفسکی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده می‌شود فهمید. چون گویا تیم تولید در حال جشن گرفتن پایان فیلمبرداری WandaVision هستند.

فیلمبرداری سریال واندا ویژن

معرفی سریال WandaVision

سریال واندا ویژن قرار است یک سریال با سبکی شبیه به سبک سریال های دهه ۵۰ میلادی باشد و حال و هوایی نیمه ماجراجویانه و حتی کمی ترسناک داشته باشد.  در این سریال ۶ قسمتی قرار است گروه S.W.O.R.D معرفی شوند. پخشش هم قرار است از دسامبر سال ۲۰۲۰ (که در آذر یا دی ۱۳۹۹ می‌افتد) شروع شود. اینکه در این سریال قرار است دقیقا چه اتفاقاتی بیفتد معلوم نیست. تنها چیزی که می‌دانیم این است که واندا ماکسیموف قرار است در این سریال با شخصیت اسکارلت ویچ معرفی شود و بعد به واندا تبدیل شود. حوادث این سریال قرار است با فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در قلمروهای بی پایان دیوانگی) مرتبط باشد.

بازیگران و عوامل سریال واندا ویژن

در این سریال شاهد حضور الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف (اسکارلت ویچ)، پل بتانی در نقش ویژن، کت دنینگز در نقش دارسی، رندال پارک در نقش جیمی وو و کاترین هان در نقش همسایه ویژن و واندا هستیم. کارگردانی هر ۶ قسمت سریال برعهده مت شکمن است. او قبلا سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و فصل اول سریال Fargo (فارگو) و سریال The Boys (پسران) را کارگردانی کرده است. نویسنده فیلمنامه هم جک شافر باسابقه است. او قبلا در تیم نویسندگان فیلم Black Widow (بیوه سیاه) و فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) بوده است و در سریال واندا ویژن به جز نویسنده، تهیه کننده و شورانر هم هست.

شما درباره داستان سریال WandaVision چه فکر می‌کنید؟ به نظرتان ماجراهای آن قرار است در این ۶ قسمت چگونه پیش برود؟

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *