بازیگر سریال Orange Is the New Black حالا در فیلم The Batman

سه‌شنبه 13 اسفند , 1398

جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون حکایت از پیوستن یک بازیگر جدید به فیلم The Batman دارند. اسم این بازیگر جدید گیل پرز آبراهام است و هنوز پیوستنش به فیلم به طور رسمی اعلام نشده است. همین می‌تواند نشانه یک سورپرایز باشد! چون احتمال اینکه برای گیل پرز آبراهام یک نقش مهم در نظر گرفته باشند زیاد می‌شود.

کارنامه گیل پرز آبراهام

گیل پرز آبراهام در سریال های معروفی مثل Pose و Orange is the New Black بازی کرده است و قرار است در اسپین آف سریال The Walking Dead به نام World Beyond هم بازی کند. بازی کردن در این سریال هیجان انگیز از کمپانی برادران وارنر یعنی The Batman می‌تواند یک موفقیت خیلی بزرگ برای او باشد.

بازیگران و عوامل فیلم بتمن

در فیلم The Batman، به جز رابرت پتینسون که نقش قهرمان فیلم یعنی بتمن را بازی خواهد می‌کند، شاهد حضور:

گیل پرز آبراهام

زوئی کراویتز (بازیگر سریال Big Little Lies) در نقش سلینا کایل (کت‌وومن)، جفری رایت (بازیگر سریال Westworld و برنده جایزه گلدن گلوب) در نقش بازرس جیمز گوردون، اندی سرکیس (بازیگر فیلم Black Panther و نامزد گلدن گلوب) در نقش آلفرد پنی‌ورث، جان تورتورو (بازیگر سریال The Night Of و نامزد گلدن گلوب) در نقش کارمین فالکون، پل دینو (بازیگر فیلم There Will Be Blood و نامزد جایزه گلدن گلوب) در نقش ادوارد نشتون (ریدلر)، کالین فارل (بازیگر فیلم The Gentleman و برنده گلدن گلوب) در نقش اسوالد کابلپات (پنگوئن)، پیتر سارسگارد (بازیگر فیلم Green Lantern و نامزد گلدن گلوب) در نقش گیل کالسون و در نهایت، جیمی لاوسون در نقش بلا رئال خواهیم بود.

کارگردان فیلم هم که مت ریوز است. او به جز کارگردانی با متنسون فیلمنامه را هم نوشته است. ابتدا قرار بود بن افلک کارگردان فیلم بتمن باشد و خودش هم نقش بتمن را بازی کند. ولی او در سال ۲۰۱۷ از این کار انصراف داد تا فقط به بازی در نقش بتمن فکر کند. وقتی کارگردانی بر عهده مت ریوز قرار گرفت او رابرت پتینسون را برای این نقش مناسب‌تر دید و نهایتا در سال ۲۰۱۹ بن افلک از این پروژه کنار کشید.

مدیریت فیلمبرداری این فیلم هم با گریک فریزر است و از اوایل سال ۲۰۲۰ در شهر گلاسکو شروع شده است. فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۴ تیر سال ۱۴۰۰ (۲۵ ژوئن ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده است و هنوز هیچ معلوم نیست که داستان فیلم قرار است چگونه پیش برود. فقط گفته شده که قرار است وقایع بر اساس دو مجموعه کامیک دی سی به نام‌های The Long Halloween و Year One پیش بروند. شما درباره فیلم بتمن چه نظری دارید؟ به نظرتان نقش گیل پرز آبراهام در این فیلم چه خواهد بود؟

منبع: www.comicbookmovie.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *