رونی چینگ در میان بازیگران فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings

یکشنبه 31 فروردین , 1399

فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings – شانگ – چی و افسانه ۱۰ حلقه علاوه بر سیمو لیو در نقش شانگ چی، تونی لیانگ در نقش ماندرین و آوکافینا، یک بازیگر جدید به نام رونی چینگ به تیمش اضافه کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون رونی چینگ به فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings پیوسته است. البته همانطور که می‌دانید شیوع ویروس کرونا فیلمبرداری این فیلم را هم مثل خیلی از فیلم های دیگر متوقف کرده است. بیایید ببینیم چه اطلاعات بیشتری درباره این فیلم و رونی چینگ وجود دارد.

پیوستن رونی چینگ به فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings

فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings (شانگ – چی و افسانه ۱۰ حلقه)  با اینکه فعلا در مرحله تولید متوقف شده است و معلوم هم نیست کی کارش را دوباره شروع کند، یک بازیگر جدید به جمع بازیگرانش اضافه کرده است. به نقل از DiscussingFilm رونی چینگ بازیگر جدید این فیلم از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است. کسی که یک کمدین و بازیگر است و تجربه بازی کردن در فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی های پولدار) و حضور در برنامه The Daily Show (نمایش روزانه) را دارد.

رونی چینگ در میان بازیگران فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings

البته نقشی که رونی چینگ قرار است بازی کند هنوز اعلام نشده و مشخص نیست. فعلا فقط صحبت از قراداد شده است. فیلمبرداری فیلم شانگچی و افسانه ۱۰ حلقه هم معلوم نیست کی شروع شود. این فیلم ابتدا وقتی دنیل کرتون (کارگردان) مشکوک به کرونا بود کارش را متوقف کرد. تست کرونای کرتون منفی اعلام شد ولی توقف همچنان ادامه یافت.

در فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings بازیگرانی چون سیمو لیو در نقش شانگ چی، تونی لیانگ در نقش ماندرین و آوکافینا بازی می‌کنند. این‌ها کسانی هستند که اسم‌شان رسما جزو بازیگران فیلم تایید شده ولی صحبت‌هایی هم پیرامون حضور فلورین مانتینو و میشل یئو شده است. معلوم نیست این حرف‌ها چقدر واقعیت داشته باشند.

تاریخ اکران فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings اول ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹) اعلام شده بود اما حالا با این توقف گفته شده که اکران ۳ ماه عقب می‌افتد و تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برایش در نظر گرفته شده است.

شما درباره این فیلم مارولی چه نظری دارید؟ آیا می‌توانید حدس بزنید برای رونی چینگ چه نقشی در نظر گرفته شده است؟

منبع: www.comicbookmovie.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *