زمان اکران دو فیلم معروف: Guardians of the Galaxy 3 و The Suicide Squad

چهارشنبه 27 فروردین , 1399

در این روزها که فیلم های معروف زیادی از دنیای مارول و دی سی با عقب افتادگی کارهای‌شان روبرو شده‌اند فیلم The Suicide Squad – جوخه انتحار از دنیای دی سی و فیلم Guardians of the Galaxy 3 – نگهبانان کهکشان ۳ از دنیای مارول توانسته‌اند کارهای خود را به خوبی پیش ببرند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون جیمز گان به طرفداران فیلم های دنیای سینمایی مارول و دی سی گفته که ویروس کرونا نمی‌تواند اکران دو فیلم The Suicide Squad و Guardians of the Galaxy 3 را عقب بیندازد. این در حالی است که فیلم‌های بسیاری به خاطر شیوع بیماری کرونا تاریخ اکران‌شان را عقب انداختند. بیایید از جزییات این خبر بیشتر بدانیم.

تاریخ اکران Guardians of the Galaxy 3 و The Suicide Squad با وجود کرونا

همین اواخر بود که در اخبار سینما و تلویزیون خواندیم کمپانی برادران وارنر اکران فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت انگیز ۱۹۸۴) را عقب انداخت و آن را به ۱۴ آگوست ۲۰۲۰ (۲۴ مرداد ۱۳۹۹) موکول کرد. این موضوع طرفداران فیلم‌های دی سی (DC) را در مورد آینده بقیه فیلم‌های دنیای دی سی مثل فیلم The Suicide Squad (جوخه خودکشی) نگران کرد. حالا جیمز گان که این فیلم را کارگردانی می‌کند به طرفداران این فیلم در توییر گفته که هیچ اتفاقی برای تاریخ اکران این فیلم دنیای دی سی نخواهد افتاد و آن‌ها همچنان روی اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) کار می‌کنند.

او گفته که هیچ دلیلی برای عقب انداختن تاریخ اکران این فیلم وجود ندارد چون فیلمبرداری دیگر تمام شده و الان دیگر مراحل ساخت در حال انجام شدن است. چون عوامل هر کدام به شکل دورکاری در خانه دارند روی پروژه کار می‌کنند.

البته فعلا خبری از تصاویر تبلیغاتی یا تریلر از قسمت جدید فیلم The Suicide Squad نیست. اما خوشبختانه همه چیز سر جایش است. حتی اگر یک سری کارها به آهستگی پیش برود.

فیلم دیگر جیمز گان که طرفداران نگران اکرانش هستند یک فیلم مارولی است. حتما می‌دانید که منظور ما Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان ۳) است. فیلمی که برایش هنوز هیچ تاریخ اکرانی اعلام نکرده‌اند اما انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ اکران شود. این فیلم که قسمت سوم از سری فیلم های Guardians of the Galaxy است هم دارد طبق برنامه‌اش پیش می‌رود و کرونا تاثیر چندانی روی تولیدش نداشته است. اما هنوز مشخص نیست که کی باید منتظر اکران این فیلم باشیم و جیمز گان هم در این باره چیزی نگفته است.

guardians of the galaxy 3

شما درباره این موضوع چه نظری دارید؟ گویا تیم های جیمز گان مهارت خوبی در دور کار کردن دارند و خود او هم به خوبی توانسته از عهده رهبری هر دو تیم بر بیاید. امیدواریم که این موضوع روی نتیجه کار که کیفیت فیلم است تاثیر چندانی نداشته باشد. چون انتظارات از این دو فیلم در سطح بالایی قرار دارد.

منبع: www.gamespot.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *