اطلاعات جدید از فیلم Thor: Love and Thunder

دوشنبه 25 فروردین , 1399

فیلم Thor: Love and Thunder – ثور: عشق و طوفان جدیدترین قسمت از سری فیلم های ثور است که فعلا دارد مراحل ساخته شدنش را طی می‌کند. حالا تایکا وایتیتی در جریان صحبت پیرامون Thor: Ragnarok اطلاعات بیشتری از فیلم جدید فاش کرده است.

تایکا وایتیتی در یک لایو استریم اطلاعات جدیدی از فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: عشق و طوفان) فاش کرده است. این لایو استریمی که می‌گوییم یک برنامه زنده بود که قرار بود زمانش به تماشای مجدد Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) و حرف زدن در موردش اختصاص یابد. ولی در این برنامه که مارک روفالو، بازیگر نقش هالک و تسا تامپسون، بازیگر نقش والکری هم درش حضور داشتند  جز این دو اتفاق یک اتفاق دیگر هم افتاد و آن این بود که کارگردان ثور یعنی تایکا وایتیتی اطلاعات بیشتری راجع به قسمت جدید ثور فاش کرد. بیایید ببینیم چه اخبار جدیدی از این فیلم وجود دارد.

صحبت های تایکا وایتیتی درباره فیلم Thor: Love and Thunder

در بخشی از برنامه‌ای که پخش شد تایکا وایتیتی یک جلسه پرسش و پاسخ با طرفداران ترتیب داد و به سوالات بسیاری جواب داد. او بازگشت کریس همسورث در نقش ثور، ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر (مایتی ثور) و تسا تامپسون در نقش والکری را مجددا تایید کرد و گفت که والکری قرار است اداره آزگارد جدید را عهده‌دار شود.

در ادامه برنامه چند تصویر جدید از فیلم Thor: Love and Thunder نشان داده شد. تصاویر اول متعلق به شخصیت میک بودند. کسی که در فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) با ظاهری متفاوت حضور پیدا کرد. حالا وایتیتی گفته که در جدیدترین قسمت از سری فیلم های ثور قرار است نسخه مونث این شخصیت را ببینیم.

در ادامه یک نسخه غیرواقعی از فیلم پخش شد ک تونی استارک هم درش حضور داشت! گویا از مرگ برگشه بود. این یک شوخی جالب درباره Thor: Love and Thunder بود که وایتیتی ترتیبش را داده بود.

بعد هم وایتیتی به این نکته پرداخت که بخش بزرگی از اتفاقات فیلم پیرامون کورگ است و در این قسمت به فرهنگ نژاد و زندگی عاشقانه‌اش پرداخته می‌شود.

تصاویر دیگری که وایتیتی از فیلم Thor: Love and Thunder با طرفداران به اشتراک گذاشت آزگارد جدید را نشان می‌داد که در تنسبرگ نروژ قرار دارد. آزگاردی که ترکیبی از معماری آزگاردی‌ها و زمینی‌هاست و درش می‌توان ناوگان‌های کشتی‌های وایکینگ‌ها را دید که به دستور والکری آماده شده‌اند.

بخش دیگر برنامه با اعتراف وایتیتی جالب شد. در واقع وقتی که وایتیتی در مورد والکری با تامپسون حرف می‌زد اعتراف کرد که بتا ری بل از شخصیت‌های مورد علاقه‌اش است. اما چیزی درباره اینکه او در فیلم Thor: Love and Thunder حضور دارد یا نه گفته نشد.

ثور: عشق و طوفان

نکته دیگری که در این برنامه گفته شد حضور نداشتن شخصیت سیلور سرفر بود. چون قبلا شایعاتی پیرامون حضور این شخصیت شکل گرفته بود. حالا باید دید شایعه حضور لوکی با نقش‌آفرینی تام هیدلستون چقدر واقعیت دارد چون هیچ صحبتی در مورد این موضوع نشد.

وایتیتی به تامپسون گفت که به نظرش فیلم Thor: Love and Thunder ۱۰ برابر بزرگتر از Thor: Ragnarok است. او برای ساختن این فیلم این حس را دارد که انگار دارد از روی یک فهرست کار می‌کند، فهرستی که یک بچه ۱۰ ساله نوشته و آن را بر اساس خواسته‌هایش از فیلم بعدی ثور تنظیم کرده است. او همچنین گفته که وقتی قسمت جدید فیلم ثور را نگاه می‌کنید حس این را خواهید داشت که فیلم Thor: Ragnarok یک اثر محتاطانه بوده است.

در مورد شخصیت ثور هم چندان حرفی زده نشد. فقط به نظر می‌رسد اگر کریس همسورث بخواهد وابستگی بیشتری به اندام مصنوعی داشته باشد پس شاید یک نسخه کمی مسرن‌تر از ثور را ببینیم. فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در استرالیا فیلمبرداری شود ولی هنوز معلوم نیست شروع فیلمبرداری کی باشد. این فیلم برای اکرانش ۳ ماه تاخیر خورده است و تاریخ اکران جدیدش ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ یعنی ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است. شما درباره این اطلاعات جدید از این فیلم چه نظری دارید؟

منبع: www.hollywoodreporter.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *