ریبوت سریال The Game تحت ساخت قرار دارد

پنج‌شنبه 11 شهریور , 1400

به گزارش سایت اینترتینمنت ویکلی، ریبوت مجموعه کمدی-درام “The Game” که در بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۵ از شبکه CW پخش می‌شد، توسط شبکه پارامونت پلاس در حال ساخت است.

ریبوت سریال The Game تحت ساخت قرار دارد

طبق خبر منتشر شده، بازیگران فیلم تیم دالی و توبی سندمن بار دیگر در این ریبوت ظاهر خواهند شد. دالی در این سریال نقش یک میلیاردر خودساخته به نام اولیس اس تاچر را و سندمن نقش یک بازیکن فوتبال حرفه‌ای به نام گرت ایوانز را ایفا می‌کنند.

گروه جدیدی از بازیکنان به همراه بازیگران اصلی در این ریبوت به ایفای نقش می‌پردازند، این سریال قصد دارد فرهنگ مدرن سیاهپوستان در فوتبال حرفه‌ای آمریکا را مورد بررسی قرار دهد و چالش‌هایی چون نژادپرستی، جنسیت گرایی و طبقه بندی اجتماعی در تیم‌های فوتبال را زیر ذره‌بین قرار خواهد داد.

پخش فصل اول این سریال که شامل ۱۰ قسمت است از پنجشنبه ۲۰ آبان ماه (۱۱ نوامبر سال  ۲۰۲۱) آغاز خواهد شد. سایت اینترتینمنت ویکلی همچنین گزارش داد که کوبی بل (واکر) به همراه دیگر ستارگان اصلی مجموعه بریتانی دنیل و پوک هال به ترتیب در نقش‌های قبلی خود؛ جیسون پیتز، کلی پیتس و دروین دیویس ظاهر خواهند شد.

از نقش آفرینی‌های مهم دیگر دالی می‌توان به بازی در نقش هنری مک‌کوی در سریال “خانم وزیر” اشاره کرد که پخش آن در سال ۲۰۱۹ به پایان رسید.

منبع: کامینگ سون

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *